Telefoon verkopen?

• 5 januari 2017
  • 4 reacties
  • 515 x bekeken

Hallo, ik sta op het punt om mijn abonnement, dat over 4 maanden afloopt, te verlengen. Hoewel het nieuwe abonnement natuurlijk pas ingaat over wanneer mijn huidige abonnement over 4 maanden afloopt, kan ik wel al direct mijn nieuwe telefoon krijgen. Ik was daarom van plan mijn huidige telefoon te verkopen. Echter vroeg ik mij af of dit zomaar mag, aangezien ik nog 4 maanden vastzit aan het abonnement waarbij deze telefoon hoort en dus ook nog 4 maanden betaal voor deze telefoon. Iemand die het weet? Alvast bedankt!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Volgens mij is dat geen probleem, daar de telefoon 'gratis' is bij je nog lopende abonnement, die heb je al betaald dus.
Sterker nog, je kan voor de diensten elk gewenst simlockvrije telefoon gebruiken, de nieuwe telefoon die je dan opgestuurd krijg mag je zelfs verkopen, want die betaal je toch wel in je nieuwe contract.

Succes met je keuzes.
Bedankt voor je reactie! Ik dacht het zelf ook al, maar wilde het voor de zekerheid toch even vragen...
Reputatie 7
Badge +4
Ja hoor, geen probleem.
Reputatie 7
Badge +2
De telefoon is juridisch gewoon jouw eigendom geworden op moment van levering. Je mag er dus mee doen wat je wilt, ook al moet je nog voor het toestel betalen via je abonnement.