beantwoord

Telefoon verbinding slecht, andere kant hoort mij niet of verbinding wordt verbroken

• 23 maart 2018
  • 8 reacties
  • 1767 x bekeken

Mijn vrouw en ik hebben beide een abonnement met Tele2, ik gebruik een Galaxy S8 en zij een Galaxy S6.
Heel vaak gebeurt het als wij iemand anders bellen dat de persoon aan de andere kant van de lijn ons niet hoort en wij hem/haar wel, na de verbinding te verbreken en opnieuw te bellen is het dan wel goed. Dit is zeer ergerlijk, zeker als je onbekende mensen moet bellen.
Ook gebeurt het regelmatig dat de verbinding zomaar verbroken wordt, bij het opnieuw bellen is het dan weer goed.
We betalen beide voor onbeperkt bellen, maar op deze manier wordt het steeds lastiger om hiervan gebruik te maken.
icon

Beste antwoord door Estherunlimited 23 maart 2018, 11:53

Dan ga ik dus met 3g bellen, meende dat tele2 dat niet meer wil? Ik ga het i.e.g. proberen, bedankt voor de tip

Klopt helemaal Tele2 wil graag dat iedereen zo veel mogelijk via Volte belt. Maar als dat niet lukt door een Volte storing in je regio bijvoorbeeld, kun je het beter tijdelijk uitschakelen. Wel 4G internet gewoon aan laten staan.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge
Mijn vrouw en ik hebben beide een abonnement met Tele2, ik gebruik een Galaxy S8 en zij een Galaxy S6.

We betalen beide voor onbeperkt bellen, maar op deze manier wordt het steeds lastiger om hiervan gebruik te maken.

Probeer eens of je betere belresultaten hebt als Voltebellen helemaal uitgeschakeld staat.
Dan ga ik dus met 3g bellen, meende dat tele2 dat niet meer wil? Ik ga het i.e.g. proberen, bedankt voor de tip
Reputatie 7
Badge

Klopt helemaal Tele2 wil graag dat iedereen zo veel mogelijk via Volte belt. Maar als dat niet lukt door een Volte storing in je regio bijvoorbeeld, kun je het beter tijdelijk uitschakelen. Wel 4G internet gewoon aan laten staan.
Ga ik zeker doen, anders ga ik er op snelheid flink op achteruit
Net even geprobeerd met 3g bellen, veel beter, had ook soms echo of afgekapte gesprekken (even wegvallen van de andere kant)
Reputatie 1
Badge
Hoi JJmiedema

Goed om te horen dat bellen al wel beter gaat, maar je geeft aan nog steeds last te hebben van wegvallende gesprekken en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je dit probleem vooral thuis of op een andere locatie, of speelt het probleem overal? We kunnen dit nog verder voor je onderzoeken. Zou je dan een aantal voorbeelden kunnen noteren van wegvallende gesprekken? We hebben dan nodig:
3 voorbeelden van niet meer dan 5 dagen oud.
Het gebelde nummer
Je locatie (postcode)
Datum en tijdstip
Wat gebeurd er precies (wegvallende gesprekken, ruis, geen verbinding)

Je kan dit doorsturen in een prive bericht samen met je NAW gegevens en klantnummer of geboortedatum

Groet Emiel
Hallo Emiel,
Ik en mijn vrouw hebben nu geen problemen meer met wegvallende gesprekken, mijn dochter (heeft een Iphone) zit ook bij Tele2 en belt nog via 4g, zij ervaart wel veel problemen met bellen, nu belt ze vaak met whatsapp/facebook etc.
Het probleem is niet alleen bij ons thuis (Ureterp/Drachten), maar ook op mijn werk (Leeuwarden)
Hoe kan ik trouwens een privé bericht naar jou sturen?
Groet
Johan
Hallo Emiel,
Hoe kan ik trouwens een privé bericht naar jou sturen?
Groet
Johan

Klik op de naam / foto van Emiel, en dan op stuur bericht.