Telefoon unlocked niet Tele2

• 14 april 2016
  • 2 reacties
  • 183 x bekeken

Vanmiddag heb ik mijn Iphone 6 met simkaart binnengekregen. Het lukte mij niet om via mijntele2.nl de simkaart te activeren (bij bestelling en levering staat het scherm nog steeds op 'toestel versturen'. Aangezien in de bijgeleverde brief staat dat de simkaart op 08-04-2016 al geactiveerd is heb ik de kaart maar gewoon in de telefoon gedaan. Het toestel ging aan en ik moest de pincode invoeren. Echter blijft het scherm nu al ruim 40 minuten op 'Unlocking... Please wait' staan en is er verder niets wat ik met het toestel kan doen.

Het lijkt mij dat 40 minuten voor een telefoon unlocken wel erg lang is. Ik overweeg om de simkaart eruit te halen, maar ik ben bang dat ik hierdoor het probleem wellicht vererger. Wat kan ik doen om het op te lossen?

edit: telefoon opnieuw opstarten werkte plots wel. De melding die ik direct na het opstarten krijg is 'SIM locked. Insert a valid SIM with no PIN lock to activate Iphone'.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi daniquevanaalst,

Hoe staat het er nu voor?
Ik wil graag met je mee kijken in ons systeem. Zou je mij in een privé bericht je naam, adres, plaats, klantnummer en geboortedatum kunnen sturen? Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Hoi daniquevanaalst,

Bedankt voor je gegevens. Ik heb even met je mee kunnen kijken en ik zie dat er een nummerportering loopt die pas de 25ste ingaat.
Ik moet je dus nog even vragen om dit af te wachten! Je kan de sim rond de 25ste activeren met behulp van deze link.

Groet, Trinh