beantwoord

telefoon nog steeds niet binnen...

hallo,
ik heb maandag 26 juni een iphone 7 plus besteld,
dit heb ik gedaan met nummerbehoud.
ik heb na bijna een week nog niet eens een sms ontvangen over mijn nummerbehoud...
(Dat hoort binnen 2 dagen te gebeuren!!)
ik heb ook nog geen mail gehad van de OPD!
bij de ophone 7 plus stond dat hij weer op vooraad was na 3 dagen!
nu is er al bijna een week voorbij....
als niemand mij hier kan helpen ga ik morgen even bellen.
gr.
icon

Beste antwoord door eric 2 juli 2017, 16:35

Je zult inderdaad eerst de sms met nummerbehoud bevestiging moeten krijgen. Heb je wel een bevestiging van de order gekregen?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je zult inderdaad eerst de sms met nummerbehoud bevestiging moeten krijgen. Heb je wel een bevestiging van de order gekregen?
ja dat wel vgm
@eric
Reputatie 4
Badge
Hi melissa1234,

Op het moment dat wij akkoord hebben ontvangen op je nummerbehoud, sturen wij je toestel toe. Zolang wij nog geen akkoord hebben, sturen wij dus ook nog niets toe. Ik kan voor je kijken wat hierin de status is. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi melissa1234,

Bedankt voor je aanvullende gegevens. Ik zie dat de aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen, ik zou je willen vragen contact op te nemen met je huidige provider voor meer informatie hierover.

Groetjes,

Hinke
o @Hinke van Tele2 dan wil ik liever een nieuw nummer anders duurt het veel te lang...
moet ik dan deze order annuleren en een nieuwe aanvragen? of kan je dat misschien regelen? ik heb hem snel nodig.
Reputatie 4
Badge
Hi melissa1234,

In de tussentijd is je nummerbehoud alsnog goedgekeurd, maar dan per einddatum van je contract bij je huidige aanbieder. Ik zie dat er al een afspraak met je is gemaakt voor het afleveren van je toestel, klopt dat?

Groetjes,

Hinke
ja dat klopt, hij wordt zaterdag geleverd! bedankt voor de moeite.☺ ☺ ☺ @Hinke van Tele2
Reputatie 4
Badge
Helemaal goed om te horen!
Kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Vanwege inactiviteit sluit ik deze topic.

Groetjes,

Hinke