beantwoord

Telefoon kwijt naar reparatie dynafix

Begin Augustus 2017 kreeg ik problemen met mijn samsung galaxy s 6 edge. De accu was binnen zeer korte tijd leeg. aangezien ik dit jaar een 2 jarig abonnement had afgesloten ben ik terug gegaan naar de tele2 winkel waar ik het abonnement met telefoon had afgesloten. De medewerker van de tele2 winkel reageerde vriendelijk "zien we wel vaker bij desbetreffende toestel, de batterij is opgezet we kunnen het toestel versturen naar dynafix" Prima, dacht ik...samen met de desbetreffende formulieren ingevuld en het toestel laten versturen door tele 2 naar Dynafix. Na 3 weken zonder telefoon kreeg ik eindelijk bericht dat ik mijn toestel kon ophalen. In de tele 2 winkel opende de medewerkster de envelop waar het toestel in zat. Tot beider verbazing kwam er een totaal ander toestel uit. een voor mij onbekende Samsung in de kleur wit. Mijn s6 edge is zwart voor de duidelijkheid. De medewerkster belde gelukkig direct met dynafix . Nadat de eerste keer de verbinding werd verbroken (opgehangen) stonden ze haar gelukkig de tweede keer te woord. Het wordt uitgezocht. 5 Dagen later maar eens naar tele2 gebeld. Vriendelijke jongeman aan de telefoon. We maken een extra aantekening ervan en als de telefoon vermist is krijgt u eenzelfde telefoon terug of een upgrade. Dat is service dacht ik. Een aantal dagen verder de tele2 winkel binnen gestapt. Weer vriendelijke mensen maar ze konden niks voor me betekenen. Inmiddels zijn we een maand verder, dynafix gebeld (geen aanrader) we zijn op de hoogte van het probleem, de telefoon is niet terug gevonden we nemen contact met u op. Een aantal dagen later was ik toch in de stad van desbetreffende Tele2 winkel dus maar even binnengelopen, weer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Ze regelde dat ik dezelfde dag werd teruggebeld en dit gebeurde. Ik begreep van de medewerkster van tele 2 dat het probleem bekend is bij beide partijen, dynafix was zelfs bewust van het feit dat ze de verkeerde telefoon verzonden hebben. Hier heb ik een gedachte bij maar deze zal ik niet uitspreken of beschrijven. Volgens de medewerkster van Tele2 had Dynafix al een e-mail verzonden. Helaas was dit niet het geval. Vandaag ontving ik de e-mail waarin gevraagd werd de informatie te verzenden die ik al een keer verzonden heb (aankoopbon, toestel informatie e.d.) Dit vandaag gedaan. De medewerkster van tele2 belde vandaag ook mijn vrouw (zelf geen mobiel meer) of de e-mail was verzonden en de vraag of ze over 2 weken mocht terugbellen. Gezien het bovenstaande verhaal snappen mensen wel dat dit behoorlijk frustrerend is (na 7 weken nog geen mobiel). Mijn visie op service is misschien ouderwets of achterhaald maar bovengenoemde verhaal past niet in mijn definitie. Als gezin hebben we verschillende abonnementen binnen Tele 2, we zijn hier tevreden over, we betalen dit allemaal correct en direct. Hier verwacht ik dan ook een stukje service voor. Momenteel twijfel ik dan ook of het niet tijd wordt om over te stappen gezien bovengenoemd verhaal of Tele2 heeft binnen een aantal dagen een tastbare oplossing want nog langer van het "kastje naar de muur" gestuurd worden is zinloos mijn inziens. Dus mocht er een Tele2 medewerke(ster)r reageren, kom dan niet aan met "Heee...wat vervelend voor je" maar pak je verantwoordelijkheid en los dit probleem op zodat je deze klant behoud.

icon Beste antwoord door Mark van Tele2 13 november 2017, 14:12

Hoi Boomkorst,

Er is inmiddels contact met je geweest, je hebt je toestel inmiddels weer en er is een vergoeding met je afgesproken. Ik sluit nu je topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Boomkorst,

Vervelend dat je zoveel problemen ervaart met betrekking tot de afhandeling van de reparatie van je toestel. Ik ga met je meekijken of ik kan zien hoe we dit snel op kunnen lossen! Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Boomkorst,

Ik heb zojuist van mijn collega begrepen dat er gisteren inderdaad contact is geweest. Hierin is aangegeven dat er bij het versturen vanuit Dynafix iets niet goed is gegaan. Mijn collega heeft toen aangegeven dat we over 2 weken terugbellen, aangezien we hopen dat Dynafix dan de problemen heeft kunnen oplossen. Wij bellen daarna terug om een vergoeding met je te bespreken. Ik begrijp dat het erg vervelend voor je is dat het nog niet is opgelost, echter is dit een probleem bij de afhandeling bij Dynafix, wij kunnen daarom ook niets anders dan op dit moment de oplossing af te wachten en daarna een passende vergoeding met je te bespreken 🙂.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Boomkorst,

Er is inmiddels contact met je geweest, je hebt je toestel inmiddels weer en er is een vergoeding met je afgesproken. Ik sluit nu je topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark