beantwoord

Telefoon kapot en pas over maand verlengen

• 7 december 2015
  • 5 reacties
  • 164 x bekeken

Hallo,
Mijn toestel is helaas sinds dit weekend onbruikbaar. Mijn abonnement verloopt op 9 mei, wat betekent dat ik op 9 januari (4 maanden van tevoren) de mogelijkheid heb om mijn abonnement t verlengen met een nieuw toestel. Dat is over een maand, zo dichtbij maar ook weer zo ver weg. Ik moet nu namelijk een maand telefoonloos door het leven, of, voor een maand een los toestel aanschaffen of ergens vandaan toveren. Is het mogelijk om onder het mom van excellente klantenservice mijn abonnement een maand eerder te verlengen met een nieuw toestel?
Met vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door Siebel 7 december 2015, 19:51

Wat Tooll aangeeft, mogelijk is er iets te regelen, je kunt dan bellen naar 0800-1602
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge +5
En wat is er mis met je toestel? Zolang je hem niet hebt laten stuiteren en het glas is gebroken en je hebt hem niet laten zwemmen dan kun je ook gewoon garantie claimen en je toestel opsturen.
Want je hebt 2 jaar garantie op een toestel.
En wat is er mis met je toestel? Zolang je hem niet hebt laten stuiteren en het glas is gebroken en je hebt hem niet laten zwemmen dan kun je ook gewoon garantie claimen en je toestel opsturen.
Want je hebt 2 jaar garantie op een toestel.
Ik denk niet dat het opsturen van het toestel erg veel zin heeft, tegen de tijd dat ik hem dan gerepareerd en wel terug heb dan is het bijna 9 januari en zou ik dan alsnog het gerepareerde toestel bij de oude spullen dumpen en een nieuw abonnement met nieuw toestel regelen omdat ik dan sowieso kan verlengen.
Reputatie 2
Badge
ik zou even bellen, zien wat er mogelijk is
ik zou even bellen, zien wat er mogelijk is Oke ga ik doen!
Wat Tooll aangeeft, mogelijk is er iets te regelen, je kunt dan bellen naar 0800-1602