beantwoord

telefoon kapot, abonnement loopt nog 1,5 jaar

  • 23 January 2020
  • 1 reactie
  • 5647 x bekeken

Mijn telefoon is kapot is gegaan maar mijn abonnement waar ik mijn telefoon bij kreeg loopt nog 1,5 jaar. Is het mogelijk om het rest bedrag te betalen en een nieuwe telefoon uit te kiezen of wat zijn de opties en wat is slim?

icon

Beste antwoord door eric 23 January 2020, 14:05

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Als je een abonnement niet maandelijks opzegbaar hebt gekozen, dan zul je nog 1.5 jaar moeten betalen. Dit afkopen betekend alle nog komende maanden in 1 keer betalen voor toestel en abonnement, niet handig dus.

Je kunt 4 maanden voor het einde verlengen met een nieuw abonnement + toestel wat je dan direct krijgt. Tot die tijd kun je of jouw toestel laten repareren of een andere (2e hands?) kopen.