beantwoord

Telefoon kapot


Mijn abonnement loopt nog tot september, maar mijn toestel is kapot. Deze is niet verzekerd. Kan ik mijn abonnement aanpassen/ vroegtijdig verlengen om een nieuw toestel te kunnen aanschaffen?

icon Beste antwoord door pipodeclown 1 februari 2019, 11:02

Als je alleen een sim-only hebt, dan kan je eerder verlengen met toestel. Heb je echter nog een toestel afbetaling lopen, dan kan je 4 maanden voor einde contract je abonnement verlengen met een nieuw toestel. (Een huidige toestel lening versneld aflossen zorgt er niet voor dat je dan vervroegd kan verlengen.)

Bekijk origineel bericht

1 Reactie

Reputatie 7
Badge
Als je alleen een sim-only hebt, dan kan je eerder verlengen met toestel. Heb je echter nog een toestel afbetaling lopen, dan kan je 4 maanden voor einde contract je abonnement verlengen met een nieuw toestel. (Een huidige toestel lening versneld aflossen zorgt er niet voor dat je dan vervroegd kan verlengen.)

Reageer