beantwoord

Telefoon kapot

  • 1 februari 2019
  • 1 reactie
  • 209 x bekeken

Mijn abonnement loopt nog tot september, maar mijn toestel is kapot. Deze is niet verzekerd. Kan ik mijn abonnement aanpassen/ vroegtijdig verlengen om een nieuw toestel te kunnen aanschaffen?
icon

Beste antwoord door pipodeclown 1 februari 2019, 11:02

Als je alleen een sim-only hebt, dan kan je eerder verlengen met toestel. Heb je echter nog een toestel afbetaling lopen, dan kan je 4 maanden voor einde contract je abonnement verlengen met een nieuw toestel. (Een huidige toestel lening versneld aflossen zorgt er niet voor dat je dan vervroegd kan verlengen.)
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge
Als je alleen een sim-only hebt, dan kan je eerder verlengen met toestel. Heb je echter nog een toestel afbetaling lopen, dan kan je 4 maanden voor einde contract je abonnement verlengen met een nieuw toestel. (Een huidige toestel lening versneld aflossen zorgt er niet voor dat je dan vervroegd kan verlengen.)