beantwoord

Telefoon kapot!!!11!1!!

• 4 May 2019
  • 2 reacties
  • 333 x bekeken

Ik klikte op een melding dat ik een iPad gewonnen had en nu doet mijn telefoon het niet meer? Weet iemand hoe dit komt? Ik wil graag dat mijn telefoon het snel weer doet! 😀 😍 😘 😘 😘 🍆

icon

Beste antwoord door eric 4 May 2019, 17:06

Ik klikte op een melding dat ik een iPad gewonnen had en nu doet mijn telefoon het niet meer? Weet iemand hoe dit komt? Ik wil graag dat mijn telefoon het snel weer doet

Dat is inderdaad heel vervelend en ook heel onhandig. Door het klikken op die link zou je SPAM of een virus binnengehaald kunnen hebben. Zeker als je telefoon nu niet meer werkt is het verstandig om een factory reset uit te voeren.Dan zet de telefoon alles terug alsof hij als nieuw geleverd is. Wel dien je dan via je Google of Apple acount de programma;s etc. weer terug te zetten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik klikte op een melding dat ik een iPad gewonnen had en nu doet mijn telefoon het niet meer? Weet iemand hoe dit komt? Ik wil graag dat mijn telefoon het snel weer doet

Dat is inderdaad heel vervelend en ook heel onhandig. Door het klikken op die link zou je SPAM of een virus binnengehaald kunnen hebben. Zeker als je telefoon nu niet meer werkt is het verstandig om een factory reset uit te voeren.Dan zet de telefoon alles terug alsof hij als nieuw geleverd is. Wel dien je dan via je Google of Apple acount de programma;s etc. weer terug te zetten.
Reputatie 7
Badge +2
Dan controleer je bankrekening, credit card en verdere gegevens van je Handy. Je gegevens zullen wel nu in Roemenië of Ethiopië zijn.