beantwoord

Telefoon kan niet gerepareerd worden

• 4 november 2016
  • 1 reactie
  • 119 x bekeken

Een tijdje geleden heb ik mijn telefoon op de grond laten vallen, waarna mijn scherm gebroken bleek te zijn. Dit valt uiteraard buiten de garantie van mijn telefoon. Ik heb de telefoon niet lang daarna naar Dynafix opgestuurd voor reparatie.
Iets meer dan een week geleden kreeg ik van hen het bericht dat zij de reserveonderdelen die nodig waren voor de reparatie tijdelijk niet beschikbaar hadden, waarna ze mij een drietal voorstellen deden:

1. Ze sturen de ongerepareerde telefoon naar mij terug, tegen betaling van €50,82 voor onderzoekskosten.
2. Ik koop een nieuwe telefoon voor "slechts" €286,52.
3. Zij houden de telefoon en ik betaal niets.

Ik heb gevraagd of het mogelijk is dat zij mij ervan informeren wanneer de benodigde reserveonderdelen wel beschikbaar zijn, maar dat kunnen ze niet. Daarna heb ik gevraagd of het mogelijk is dat ik mijn telefoon later nog een keer opstuur, en dat ik dan geen onderzoekskosten hoef te betalen omdat het onderzoek al verricht zou zijn, maar ook dat is niet mogelijk.

Ik weiger €50,82 te betalen omdat de reparatieservice onderdelen niet in huis heeft. Tenzij jullie een alternatieve oplossing voor dit probleem weten lijkt mij de beste oplossing dat ik mijn abonnement per direct opzeg, aangezien deze reparatieservice niet deugt.
icon

Beste antwoord door tooll 4 november 2016, 16:34

Hoi,
Dit conflict zal je met dynafix moeten regelen denk ik, tele2 is hier geen partij in.
Je mag altijd opzeggen wettelijk natuurlijk, tele2 zal dan wel de toestelkosten in rekening brengen.
Lastige situatie voor je 😞
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 2
Badge
Hoi,
Dit conflict zal je met dynafix moeten regelen denk ik, tele2 is hier geen partij in.
Je mag altijd opzeggen wettelijk natuurlijk, tele2 zal dan wel de toestelkosten in rekening brengen.
Lastige situatie voor je 😞