beantwoord

telefoon is kapot

• 11 april 2018
  • 1 reactie
  • 118 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Hallo,

// sorry, het Nederlands is niet mijn moedertaal =)

Ik heb smartphone abonnement met iPhoneSE, doorloopt tot 03-2019. Ongeveer vanaf 1 maand geleden (en na Apple's garantie) kon ik de toestel soms niet inschakelen van "standby mode" (via power-button of home-button ): hij doet het gewoon niet, en alleen "soft reset" werkt.

Ik ben naar Tele2 shop al twee keer geweest, ze hebben de toestel voor reparatie naar "dynafix.com" twee keer gestuurd. Elke keer kwam de toestel terug met "gerepareerd" berichtje, maat geen details of wat was er precies aan de hand.

De telefoon werkt nog verkeerd en ik wil graag weten wat zijn opties hier voor mij?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 12 april 2018, 18:09

Hi sl0n,

Je Nederlands is beter dan dat van sommige van mijn collega's dus no worries hoor ;)

Als je een telefoon na reparatie terugkrijgt en deze werkt nog niet naar behoren dan heb je een korte periode om dit bij Dynafix aan te kaarten. Ik raad je aan dit meteen te doen als je het nog niet gedaan hebt.

Dit zijn de contactgegevens:
T. 0900-3962349 (€0,45 per minuut)
E. questions.nl@dynafix.com

Meer info vind je hier

Ze hebben inzage in je vorige twee reparatiedossiers (zorg dat je de gegevens paraat hebt) en kunnen je dus ook vast goed advies geven over wat je nu het beste kan doen.

Succes en als je er niet uitkomt hoor ik het graag!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Hi sl0n,

Je Nederlands is beter dan dat van sommige van mijn collega's dus no worries hoor ;)

Als je een telefoon na reparatie terugkrijgt en deze werkt nog niet naar behoren dan heb je een korte periode om dit bij Dynafix aan te kaarten. Ik raad je aan dit meteen te doen als je het nog niet gedaan hebt.

Dit zijn de contactgegevens:
T. 0900-3962349 (€0,45 per minuut)
E. questions.nl@dynafix.com

Meer info vind je hier

Ze hebben inzage in je vorige twee reparatiedossiers (zorg dat je de gegevens paraat hebt) en kunnen je dus ook vast goed advies geven over wat je nu het beste kan doen.

Succes en als je er niet uitkomt hoor ik het graag!