beantwoord

Telefoon gestolen Tele2

  • 25 maart 2016
  • 4 reacties
  • 1177 x bekeken

hoii ik stuur deze vraag names mijn broertje zijn telefoon is gister gestolen maar daar zit een abonnement op en hij is niet verzekerd tegen diefstal.
nou heeft hij wel dat nummer gebeld om zijn simkaart te blokkeren en heeft hij aangifte gedaan.
maar onze vraag is nu kan hij een nieuwe telefoon en simkaart krijgen waarop ze dat abonnement gewoon overzetten?
die telefoon had een 2 jarig abonnement 2000 mb en 150 belminuten maar die mb's warengratis verhoogd naar 4000 mb's en 4G.
kan hij dat ook terug krijgen of moet hij een heel nieuw abonnement gaan afsluiten?
icon

Beste antwoord door eric 25 maart 2016, 12:57

Een nieuwe simkaart kun je online bestellen. Je oude abonnment loopt dan gewoon door.
https://www.tele2.nl/mobiel/simkaart-bestellen/

Er is dus geen enkele noodzaak voor een nieuw abonnement, alleen moet je wel zelf een nieuwe telefoon kopen.
Dit kan op marktplaats.nl of een nieuwe bij mediamarkt of je kunt als het lopende abonnement maximaal 4 maanden voor het einde van het contract zit ook eerder verlengen met een nieuw toestel.
Bel dan even de klantenservice: 020-754 4444.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Het oude abonnement kan gewoon overgezet worden (nieuwe simkaart) alleen een ander toestel erbij zal wel niet gaan.
Iig niet gratis.
Reputatie 7
Badge +4
Een nieuwe simkaart kun je online bestellen. Je oude abonnment loopt dan gewoon door.
https://www.tele2.nl/mobiel/simkaart-bestellen/

Er is dus geen enkele noodzaak voor een nieuw abonnement, alleen moet je wel zelf een nieuwe telefoon kopen.
Dit kan op marktplaats.nl of een nieuwe bij mediamarkt of je kunt als het lopende abonnement maximaal 4 maanden voor het einde van het contract zit ook eerder verlengen met een nieuw toestel.
Bel dan even de klantenservice: 020-754 4444.
dankjewel voor jullie reacties.
ik kan zeker niet gewoon dat abonnement helemaal stopzetten.
abonnement loopt tot juni 2017
Reputatie 5
Badge +3
Hoi emilymarina,

Ben je er nog uitgekomen?
Als je gaat afkopen betaal je de maandelijkse kosten van nu t/m je einddatum van je contract in één keer. Je geeft al aan dat hij een 2-jarig contract heeft, hier komen dan ook kosten bij voor het toestel wanneer hij deze gratis heeft gekregen.

Groet, Trinh