Beste medewerkers,
op de nacht van 2 op 3 juli is mijn telefoon gestolen in Barcelona (rond 01.00 uur). Om 6 uur heb ik eindelijk weten toegang te krijgen tot mijn tele 2 online om de simkaart te blokkeren (kregen meerdere foutmeldingen etc). Telefonisch contact was op dit tijdstip echter ook niet mogelijk.
Nu zie ik vandaag dat er een rekening van 2350 euro klaar staat. De typische Barcelona telefoon-scam.
Ik wil graag even informeren of jullie mij hiermee kunnen helpen? Ik zag dat jullie vaker aangeven dat dit jouw verantwoordelijkheid is als klant tot de simkaart geblokkeerd is. Echter, wanneer je gelijk actie onderneemt, maar problemen ondervindt met het blokkeren, dan lijkt me dit een beetje oneerlijk.
Helaas is het voor mij ook niet mogelijk om naar het buitenland te bellen (naar Nederland dus). Soms kan ik even een half uur een telefoon lenen om te bellen, maar dan staan er weer 20 mensen in de wachtrij.
Ik hoop dat jullie mij hier van informatie kunnen voorzien over de gewenste gevolgstappen etc.
Bij voorbaat erg veel dank.
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel bericht