beantwoord

Telefoon gestolen buitenland

  • 29 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 150 x bekeken

Beste Tele 2,

Mijn telefoon is inclusief simkaart gestolen in Frankrijk. Nu ben ik de eerste 2 maanden nog niet terug in Nederland dus kan ik nog geen nieuwe telefoon aanschaffen. Ik wil daarom mijn simkaart blokkeren. Alleen heb ik momenteel geen enkele mogelijkheid om telefonisch contact met jullie op te nemen en ben voor internet afhankelijk van WiFi spots. Dus zou ik dit graag per email met jullie willen afhandelen. Hoe kan ik dat doen? Ook zou ik graag mijn abonnement voor 2 maanden willen stopzetten, maar wel mijn nummer willen behouden. Zodat ik de komende 2 maanden niet voor niks abbonnementkosten betaal, maar wel hetzelfde nummer kan behouden wanneer ik in NL een nieuwe telefoon kan aanschaffen.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Mvg, Jessie
icon

Beste antwoord door Bombarie 29 oktober 2015, 14:15

Snelste manier om te blokkeren is een nieuwe simkaart aanvragen..
In vogelvlucht de antwoorden op je vragen.

https://www.tele2.nl/mobiel/simkaart-bestellen/
1e invulvak, blokkeer huidige sim.

@mail contact en Abonnementen tijdelijk schorsen doet Tele2 niet aan.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Snelste manier om te blokkeren is een nieuwe simkaart aanvragen..
In vogelvlucht de antwoorden op je vragen.

https://www.tele2.nl/mobiel/simkaart-bestellen/
1e invulvak, blokkeer huidige sim.

@mail contact en Abonnementen tijdelijk schorsen doet Tele2 niet aan.