vraag

Telefoon gestolen, blokkeren en aanvraag nieuwe simkaart

• 14 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 198 x bekeken

Mijn telefoon gestolen in Colombia, geprobeerd telefonisch nr. te blokkeren, geen mail gehad dat dit gebeurd is. Via tele2 geprobeerd vast een nieuwe simkaart aan te vragen en krijg dan als alles ingevuld is en ik akkoord ga met de voorwaarden het bericht : dit 06-nummer is onbekend. In mijn Tele2 staat niets over of mijn nummer nu geblokkeerd is. Kan nergens een email vinden om klantenservice te schrijven. Hopelijk via deze weg opheldering.
Bedankt, Sophie

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Onmiddellijk 0800-2199 bellen dat is het nummer om de simkaart bij diefstal of verlies te blokkeren. En melden en proces verbaal vragen bij de plaatselijke politie. Anders keert de reisverzekering niet uit.
Onmiddellijk 0800-2199 bellen dat is het nummer om de simkaart bij diefstal of verlies te blokkeren. En melden en proces verbaal vragen bij de plaatselijke politie. Anders keert de reisverzekering niet uit.

Dat nummer gebeld door mijn moeder, niemand aanwezig, nummer ingesproken en ingetypt op telefoon, geen bevestiging ontvangen. Grootste probleem is dat mijn nummer als 'onbekend' staat bij Tele2 als ik een nieuwe simkaart aanvraag (en ja heb alle gegevens correct ingevuld)
Reputatie 6
Badge +1
Maandag maar opnieuw bellen naar dat telefoonnummer. Heeft het ooit wel gewerkt die mijnTele2 website of de app? Anders moeten ze daar ook even naar kijken. Het is oa makkelijk om te kijken hoe het verbruik is. Succes!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Sophie,

Wat naar zeg! Heb je inmiddels contact gehad via 0800-2199? En hoe staat het er nu voor?
Ik hoor graag of ik nog wat voor je kan doen!

@Raaf: bedankt voor je hulp!

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Aangezien je niet meer gereageerd hebt, ga ik er vanuit dat ik het topic kan sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.