vraag

Telefoon gestolen, alles kwijt, hoe zsm eea regelen?


  • Durft te posten
  • 1 reactie
Goede dag,

Helaas is mijn telefoon gestolen. Ik heb via mijn tele2 de simkaart geblokkeerd. Zijn er andere zaken die ik nu nog kan doen om zo veel mogelijk gegevens te beschermen enz?

Graag zou ik heel erg snel mijn nieuwe simkaart willen ontvangen, ivm aangifte ook oa.

Is het nu handig om hetzelfde nummer te behouden?

Alvast dank voor de reactie.

Groet,
Mirel
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +1
https://www.portablegear.nl/achtergrond/11412/mobiele-telefoon-diefstal.htm
Je kunt je IMEI laten registreren. Lees dit voorgaande. Afhankelijk welke telefoon je hebt kun je hem opsporen laten. Daar weet ik verder weinig van. Apple ID? Huawei ID? Samsung ook zoiets?
Voor een nieuwe Sim kun je het beste morgenvroeg bellen.
Reputatie 7
Badge +4
In de mijn.tele2.nl omgeving heb je eerst direct je huidige simkaart geblokkeerd. Daarna kun je daar ook gelijk een nieuwe kaart aanvragen. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/nieuwe-simkaart-aanvragen/
Geld voor een nieuw toestel zul je eventueel via een reisverzekering moeten regelen. Je kunt dan in een winkel als mediamarkt of mobiel.nl een los toestel kopen of natuurlijk een 2e hands op marktplaats.
Bedankt voor de reactie!

Ik kan toevallig al weer verlengen, dus zal waarschijnlijk op die manier een nieue toestel gaan regelen. Ik wil nu alleen zeker zijn dat er geen verdere schade uit voort komt.

Weten jullie hoe lang een simkaartje duurt om te maken?

Bedankt in ieder geval.

Mirel
Reputatie 7
Badge +4
Bij de info staat 5 werkdagen, ervaringen op dit forum is vaker 2-3 werkdagen. Ze zullen hem maandag wel opsturen als je hem vandaag aanvraagt. Advies om daarna pas je verlenging aan te vragen. Anders lopen er twee processen door elkaar heen.
Reputatie 2
Wat ontzettend vervelend dat je toestel gestolen is!
Naast het blokkeren van de simkaart en het doen van aangifte, kun je nog even contact opnemen met je verzekering en je kunt inderdaad proberen de telefoon op te sporen. Kijk maar even op https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-kwijt-of-gestolen/?sqr=gestolen

Via MijnTele2 kun je inderdaad een nieuwe simkaart bestellen.
Als je dit nog niet gedaan hebt, wil ik dat ook wel voor je doen. Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- De laatste vier cijfers van je oude rekeningnummer

- Geboortedatum

- en natuurlijk het nieuwe rekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .


Groet, Bernadet
Reputatie 2
Vanwege de inactiviteit zal ik dit topic sluiten. Heb je nog vragen dan kun je een nieuw topic openen. 

Fijne dag!