beantwoord

Telefoon gestolen

• 23 februari 2015
  • 11 reacties
  • 543 x bekeken

Mijn telefoon is vandaag gestolen. Is het mogelijk om mijn abonnement stop te zetten?
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 februari 2015, 22:33

Via dit nummer 0800-2199 kun je je SIM kaart laten blokkeren.

Stop zetten van je abo is denk ik niet van toepassing omdat je telefoon gestolen is.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Stop zetten van je abo is denk ik niet van toepassing omdat je telefoon gestolen is.

Simkaart is al geblokkeerd. Kan wel het toestelabonnement worden stopgezet?
Badge +5
Abonnementen lopen gewoon door hoor als je toestel is gejat.
Als je hem niet verzekerd hebt is het pech helaas
Abonnementen lopen gewoon door hoor als je toestel is gejat.

Waardeloos gewoon. Kan immers het toestel niet meer gebruiken..
Badge +5
Soms kan je via inboedelverzekering een nieuwe telefoon krijgen. Ligt een beetje aan de verzekering die je daar voor hebt.
Dat ga ik eens uitzoeken of dat mogelijk is. Bedankt!
Badge +5
Graag gedaan.
Reputatie 7
Is je contract maandelijks opzegbaar en heb je de (gestolen) mobiele telefoon al afbetaald dan? Anders kun je 4 maanden voor einde abbo een nieuwe telefoon uitzoeken en zit je verder (uiteraard) vast aan je contract.
Kan wel het toestelabonnement worden stopgezet?
Is je contract maandelijks opzegbaar en heb je de (gestolen) mobiele telefoon al afbetaald dan? Anders kun je 4 maanden voor einde abbo een nieuwe telefoon uitzoeken en zit je verder (uiteraard) vast aan je contract.

Nee het toestel is nog niet afbetaald

Ik vind het ook niet erg als ik vast zit aan het abonnement voor mobiele data en belminuten, maar het gaat mij er meer om dat ik het toestelabonnement doorbetaal terwijl ik het toestel niet meer in bezit heb.
Reputatie 7
Dacht je dat het toestel gratis was? Wie moet het gestolen toestel dan betalen???
Het gaat mij er meer om dat ik het toestelabonnement doorbetaal terwijl ik het toestel niet meer in bezit heb.