beantwoord

telefoon gekocht maar geen aankoopfactuur

  • 22 October 2021
  • 8 reacties
  • 256 x bekeken

Hoi! Ik heb een week geleden een Xiaomi 11t pro gekocht via de website met een verlenging. Nu wil ik in aanmerking komen voor een gratis tv bij Xiaomi maar ik heb geen factuur van de telefoon. Ik heb deze week al een aantal keer gebeld en gechat, maar er komt maar niks van de grond! Ben ik de enige, en kan er iemand van Tele2 mij helpen?

 

Bedankt alvast!

icon

Beste antwoord door Stephanraadgever 27 October 2021, 18:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Zelfde probleem, wordt van het kastje naar de muur gestuurd, Tele 2 geeft aan geen factuur te kunnen sturen en geen aankoopbon (online verlengd). De pakbon, contract en bestel mail zijn allemaal afgekeurd door Xiaomi. AUB graag een factuur/ aankoopbon Tele 2

Exact dit! 

Zelfde probleem, wordt van het kastje naar de muur gestuurd, Tele 2 geeft aan geen factuur te kunnen sturen en geen aankoopbon (online verlengd). De pakbon, contract en bestel mail zijn allemaal afgekeurd door Xiaomi. AUB graag een factuur/ aankoopbon Tele 2

 

Reputatie 1

Hey! Bedankt dat jullie dit laten weten. Ik ga dit meteen intern doorsturen naar de juiste afdeling, zodat jullie de factuur/aankopbon toch nog krijgen. Normaal gesproken, wordt dit via de mail gestuurd, dus we gaan zo snel mogelijk uitzoeken waarom dit niet is gebeurd. Op dit moment zijn mijn collega’s afwezig, maar ik pak dit maandag als eerst op! Geen zorgen, de actie loopt nog tot 31 oktober, dus dit gaan we voor jullie regelen. Voor nu alvast een heel fijn weekend! 

Dank voor je reactie! Hopelijk komt het vlot in orde! De angst is uiteraard dat de "zolang de voorraad strekt" voorraad op is en dat we de boot missen hierdoor😅 we zien het graag tegemoet! Bedankt alvast!😃👍

Dag Tele2 (Alisha),

Wanneer kan ik de factuur/aankoopbon verwachten?
Vrijdag werd door een medewerker gezegd binnen 24 uur.
Die 24 uur is al voorbij, benieuwd of jullie nu wel doen wat jullie (steeds) beloven.
Sorry als ik misschien bot overkom maar wordt steeds teleurgesteld/aan het lijntje gehouden door Tele2.

Hoi medewerker (Alisha) kun jij ervoor zorgen dat wij vandaag de aankoopfactuur nog krijgen? Dat zou een zeer gewenste oplossing zijn😃👍

Dag Tele2 (Alisha),

Wanneer kan ik de factuur/aankoopbon verwachten?
Vrijdag werd door een medewerker gezegd binnen 24 uur.
Die 24 uur is al voorbij, benieuwd of jullie nu wel doen wat jullie (steeds) beloven.
Sorry als ik misschien bot overkom maar wordt steeds teleurgesteld/aan het lijntje gehouden door Tele2.

Het is bij mij gelukt, maar dat ging niet gemakkelijk, heb er nog 2x achteraan moeten bellen. Uiteindelijk heeft een telefoniste het geregeld voor mij binnen een uur, dus het kan wel!

Ik had hetzelfde probleem. Veel contact gehad met Tele2 maar elke medewerker zei wat anders. Drama dus!  Zelf contact gezocht met het bedrijf waar je je actie moet registreren. Reactie terug gekregen dat ook je contract als voldoende bewijs kan dienen. Hierna werd het wel goed gekeurd. 

 

Jammer dat wanneer Tele2 acties aanbiedt , hun werknemers niet precies weten hoe en wat. Misschien leren ze er nog wat van als ze de Community doorlezen.

 

Hopende dat mensen die het zelfde probleem hebben, dit misschien ook de oplossing is!