vraag

Telefoon gaat uit t niets niet meer aan

Geachte,

Mijn toestel telefoon gaat sinds een aantal uur geleden niet meer aan. De telefoon is plots uit gegaan en krijg em niet meer aan. Valt dat onder garantie? Het niet zo dat de telefoon is gevallen of iets dergerlijks. Geen enkel schade aanwezig. Heel vreemd. Hoe zit t wat betreft de garantie?

Met vriendelijke groet

Ilyass el mansouri
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 4
Als de telefoon nog geen twee jaar oud is dan valt de telefoon nog onder fabrieksgarantie. Of je daarop aanspraak kan maken hangt af van wat en hoe het kapot is gegaan. Bijvoorbeeld waterschade valt niet onder garantie

Welke telefoon heb je en waar heb je die gekocht? Probeer eens een andere oplader of een harde reset.
Het gaat om een Samsung S6. De tel was al geladen. Het heeft echt niet met de oplader te maken. Heel vreemd
Reputatie 3
Probeer je telefoon te opstarten met de volume omlaag en aan/uit knop. Hou beiden ingedrukt voor z'n 10 seconden.

Als niks gebeurts probeer dan de combinatie van volume omhoog, aan/uit en thuis knop, zodra je de Samsung logo ziet laat de aan/uit knop los en blijf de andere twee ingedrukt.

Je zou de recovery menu moeten zien.

Met volume omlaag kun je de optie "reboot" selecteren en confirmatie doe je met de aan/uit knop.

Werkt dat ook niet, dan is reparatie de volgende optie.
Reputatie 2
Hoi Ilyass,

Wat balen dat je telefoon niet meer reageert 😞. Heb je de tip van Rena Chan hierbovel al geprobeerd? Mocht dit niet werken dan kun je je toestel aanbieden voor reparatie. Ik adviseer je daarvoor te kijken op deze pagina op onze website.

Mark
Reputatie 2
Hoi Ilyass,

Ik heb niets meer van je gehoord, ik sluit daarom nu je topic. Mocht je nog vragen hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark