Telefoon gaat niet over maar wel voicemail berichten

• 22 March 2017
  • 11 reacties
  • 15062 x bekeken

Ik heb een probleem ik heb een Samsung S7 Edge waarop ik wordt gebeld alleen het probleem is nu dat de telefoon niet overgaat maar wel direct door gaat naar voicemail, daar krijg ik dan ook (vaak pas een half uur later) een SMSje van dat er een nieuwe voicemail is. Als ik het SMSje ontvang zie ik ook niet de beller tussen mijn recentelijk gebelde nummers staan, dus als men geen voicemail achter laat heb ik geen manier om erachter te komen wie er gebeld heeft.

Wat is er hier aan de hand? Ik heb verder gewoon steeds een uitstekend signaal .

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey,

Welkom op het forum! 🙂

Ik laat je vraag even aan andere forum members over. Ik ben niet zo bekend met mobiele diensten wat dat betreft :P
Hetgene wat ik even aan je wou aangeven is dat het niet handig is om je 06 nummer als gebruikersnaam te hebben. Ik zal een moderator even een por geven zodat deze je naam kan aanpassen. Zou je hier alvast even willen aangeven wat voor naam je dan liever hebt?
Ja, dat is in de haast fout gegaan. Pas maar aan naar RobS
Reputatie 7
Badge +5
Wat krijgt de beller te horen ?
Lijkt alsof de s7 op "niet storen" staat en in je instellingen bij "niet bereikbaar" (waar niet storen ook onder valt) door moet schakelen naar je voicemail.
.
Blijft over het bellende nummer wat niet zichtbaar is, cq de sms.
Naar mijn idee een Tele2 instelling ¿¿¿
Hij staat niet op niet storen. Het rare is dat mijn vriendin mij wel kan bellen maar andere mensen niet. Die worden direct doorgeschakeld naar mijn voicemail
Schakel de Voicemail eens helemaal uit door alle vinkjes bij doorschakelen in je Mijn tele2 omgeving weg te halen
Ga ik doen. Ik ben er inmiddels wel achter dat anderen die ook tele2 hebben mij wel kunnen bellen maar mensen met een andere provider niet..
Reputatie 6
Badge +1
Schakel VoLTE omroep eens uit op de telefoon. Wellicht dat je daarom wel met andere Tele2 gebruikers kan bellen. Staat roaming aan?
Reputatie 7
Badge +4
Heeft dit nooit gewerkt? Dan is misschien de nummer portering niet goed verlopen? Kunnen ze je vanaf een ander netwerk wel een sms sturen?
Kunnen ze wel je voicemail inspreken? Ik las net op ander forum dat het waarschijnlijk een netwerk issue is.
Er werd ook geadviseerd om allereerst voice mail helemaal uit te schakelen.
Dan via het icoontje Telefoon in je apps bij de 3 streepjes rechtsboven instellingen /meer instellingen te kiezen en dan alle doorschakelingen uit te vinken.
Voicemail inderdaad eens helemaal uitgeschakeld en later weer ingeschakeld en het probleem is nu inderdaad verholpen! Geen idee wat er mis was maar alles doet het gelukkig weer.
Bedankt voor jullie hulp!
Hallo RobS,

Fijn om te horen dat het probleem is opgelost.
@forumleden: bedankt voor jullie hulp!

Aangezien het probleem is opgelost zal ik dit topic sluiten.

Groet,

Erwin