beantwoord

Telefoon dood voor eind abbo

  • 23 september 2019
  • 2 reacties
  • 102 x bekeken

Mijn telefoon is bijna dood, maar het abonnement loopt nog tot augustus 2020. Wat kan ik het beste doen?
icon

Beste antwoord door Malamute 23 september 2019, 11:29

Hallo Berry,

In aanvulling van bovenstaande opties.
Als het een SimOnly is zou je nu al kunnen verlengen naar een abonnement met toestel.
Als je dit toestel bij je huidige abonnement hebt gekocht en hij is niet door externe facoren bijna kapot (laten vallen o.i.d.) dan zou je hem kunnen laten repareren, je hebt er bij normaal gebruik 2 jaar garantie op.
Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een 2e hands toestel kopen op marktplaats.nl of een nieuwe via mediamarkt of belsimpel etc.
4 maanden voor het einde van je abonnement bij Tele2 kun je verlengen met een nieuw toestel.
Reputatie 4
Badge +2
Hallo Berry,

In aanvulling van bovenstaande opties.
Als het een SimOnly is zou je nu al kunnen verlengen naar een abonnement met toestel.
Als je dit toestel bij je huidige abonnement hebt gekocht en hij is niet door externe facoren bijna kapot (laten vallen o.i.d.) dan zou je hem kunnen laten repareren, je hebt er bij normaal gebruik 2 jaar garantie op.

Reageer