beantwoord

telefoon bij abonement bestellen

  • 22 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 211 x bekeken

ik heb laatst een unlimited abonnement besteld en nu kom ik er achter dat ik een nieuwe telefoon nodig heb kan ik nu gewoon die telefoon bij dat abonnement afsluiten of hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door eric 22 oktober 2018, 12:10

JA, dat kan en kent een paar voorwaarden. Zie: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement-aanpassen/

"Wijzigen naar Sim Only of Abonnement met telefoon
Heb je nu een Sim Only en wil je dit graag aanpassen naar een abonnement met telefoon of juist andersom? Dit zien wij als een verlenging. Een verlenging kan:

Vanaf vier maanden voor het einde van je huidige abonnement
Wanneer je minimaal 4 maanden klant bent bij ons
Wanneer je 2 facturen betaald hebt, zonder stornering
"
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
JA, dat kan en kent een paar voorwaarden. Zie: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement-aanpassen/

"Wijzigen naar Sim Only of Abonnement met telefoon
Heb je nu een Sim Only en wil je dit graag aanpassen naar een abonnement met telefoon of juist andersom? Dit zien wij als een verlenging. Een verlenging kan:

Vanaf vier maanden voor het einde van je huidige abonnement
Wanneer je minimaal 4 maanden klant bent bij ons
Wanneer je 2 facturen betaald hebt, zonder stornering
"
Reputatie 5
Badge
Welkom!

Zijn er op dit moment nog onduidelijkheden? 🙂
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!