beantwoord

Telefoon afkopen en abonnement opzeggen

• 25 april 2018
  • 2 reacties
  • 5299 x bekeken

Vanwege een nieuwe telefoon van de zaak heb ik mijn eigen iphone 7 plus niet meer nodig. Ik zit nog binnen mijn contractsperiode, maar ik wil vragen of het mogelijk is om mijn telefoon af te kopen en de abonnement alsnog op te zeggen. Wat zijn dus de mogelijkheden?

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Estherunlimited 25 april 2018, 09:49

Vanwege een nieuwe telefoon van de zaak heb ik mijn eigen iphone 7 plus niet meer nodig. Ik zit nog binnen mijn contractsperiode, maar ik wil vragen of het mogelijk is om mijn telefoon af te kopen en de abonnement alsnog op te zeggen. Wat zijn dus de mogelijkheden?

alvast bedankt!

Je toestelkrediet kun je afbetalen via Ideal, de link vind je in Mijn Tele2.
Voor het vervroegd opzeggen van je abonnement dien je even contact op te nemen met de klantenservice.
Tel.020-754 4444
Je betaalt dan de resterende termijnen in 1x en bent dan ook je nummer kwijt.
Kun je het abonnement niet blijven gebruiken in het toestel van de zaak?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Op zich kan dat, maar dan zullen alle nog komende maanden in 1 keer op een eindfactuur worden geplaatst. Je kan ook gewoon je abonnement uitzitten en b.v. 2 maanden voor einde looptijd opbellen om hem op de einddatum te laten stoppen. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement-opzeggen/
Reputatie 7
Badge

alvast bedankt!

Je toestelkrediet kun je afbetalen via Ideal, de link vind je in Mijn Tele2.
Voor het vervroegd opzeggen van je abonnement dien je even contact op te nemen met de klantenservice.
Tel.020-754 4444
Je betaalt dan de resterende termijnen in 1x en bent dan ook je nummer kwijt.
Kun je het abonnement niet blijven gebruiken in het toestel van de zaak?