beantwoord

Telefoon abonnement verlengen, telefoon niet op voorraad

  • 3 December 2021
  • 1 reactie
  • 163 x bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik mag al geruime tijd verlengen. Ik heb eens rondgekeken en heb wat opties gezien. Een van de opties heeft een levertijd van 1 - 2 maanden. Met een nieuw abonnement begint de betaalperiode pas wanneer je de telefoon hebt ontvangen. Nu vraag ik mij af of dit ook geldt voor het verlengen? Het zou namelijk zonde zijn om al twee maanden voor een toestel een x bedrag te betalen, terwijl je het toestel nog niet binnen hebt.

 

Groetjes,

 

Jacqueline

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 6 December 2021, 12:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Jacqueline, allereerst van harte welkom op de Community!

Bij verlenging betaal je het toestelkrediet vanaf het moment dat je abonnement start. In jouw geval zal je abonnement direct kunnen starten, omdat je inderdaad al geruime tijd kunt verlengen. Als je een toestel zou kiezen waarbij je 1-2 maanden levertijd hebt, betaal je dan inderdaad al voordat je het toestel hebt. Ik snap dat dat niet helemaal ideaal is, maar uiteindelijk blijft het volledige bedrag hetzelfde uiteraard. 

Ik hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven. Misschien maakt het het iets fijner, als je kiest voor lagere toestelkosten per maand, maar dat is uiteraard helemaal aan jou. :blush: