beantwoord

Telefoon Abonnement Tele2

• 6 april 2016
  • 2 reacties
  • 725 x bekeken

Beste heer/mevoruw,

Ik heb zojuist een telefoon abonnement aangesloten en gelijk een afspraak gemaakt wanneer de telefoon word geleverd. Na dat ik mijn mail door las zag ik dat ik : Machtigingsformulier met jouw handtekening, bij me moest hebben maar ik weet niet precies wat het is. Zou iemand het alstublieft willen uitleggen ?

Alvast bedankt!

Groetjes

David
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 7 april 2016, 16:54

Hoi DavidRekirr,

Met een machtigingsformulier kan iemand anders het pakketje voor je in ontvangst nemen. Deze kan je vinden bij het maken of wijzigen van de afspraak op www.afspraakstatus.nu. Dit kan alleen bij een nieuwe bestelling.

Het ligt er dus aan of je hem we/niet zelf in ontvangst kan nemen of je daar gebruik van maakt. Heb ik hiermee je vraag beantwoord?

Groet, Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

En moet ik de brief zelf regelen/uitprinten of word het aan deur gedaan.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi DavidRekirr,

Met een machtigingsformulier kan iemand anders het pakketje voor je in ontvangst nemen. Deze kan je vinden bij het maken of wijzigen van de afspraak op www.afspraakstatus.nu. Dit kan alleen bij een nieuwe bestelling.

Het ligt er dus aan of je hem we/niet zelf in ontvangst kan nemen of je daar gebruik van maakt. Heb ik hiermee je vraag beantwoord?

Groet, Trinh