beantwoord

Telefoon

  • 2 december 2018
  • 12 reacties
  • 222 x bekeken

Ik had een vraagje ik heb op 20 november een telefoon met nieuwe simkaart besteld. Ik had nummer behoud gedaan een week later is het goedgekeurt bij me oude provider. Maar ik kreeg een mail dat de toestel niet meer op voorraad is en daarin stond dat ik kon zien hoelang het nog duurde bij de levertijdpagina maar daar zie ik mijn telefoon niet bij. Onderin bij de mail stond als ze nog niks hebben binnen een week sturen ze nog een update. Moet ik nu echt gewoon gaan wachten want het word al twee weken dat ik mijn bestelling niet binnen heb.
icon

Beste antwoord door Jacco 2 december 2018, 22:02

Hi,

Wat vervelend dat je bestelling nog niet binnen is, helaas kan Tele2 nooit een duidelijke indicatie geven wanneer de telefoon weer op voorraad is. Je kan eventueel morgen even bellen met de klantenservice, misschien dat zij je iets meer informatie kunnen geven. En hopelijk dat je dan als nog snel je telefoon binnen hebt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 5
Badge
Hi,

Wat vervelend dat je bestelling nog niet binnen is, helaas kan Tele2 nooit een duidelijke indicatie geven wanneer de telefoon weer op voorraad is. Je kan eventueel morgen even bellen met de klantenservice, misschien dat zij je iets meer informatie kunnen geven. En hopelijk dat je dan als nog snel je telefoon binnen hebt.
Reputatie 7
Badge +4
Als de telefoon er nog niet is voor je nummerbehoud datum zal deze worden verplaatst. De levertijden van toestellen staan hier: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/
Als de telefoon er nog niet is voor je nummerbehoud datum zal deze worden verplaatst. De levertijden van toestellen staan hier: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Mijn telefoon staat er niet tussen
Reputatie 5
Badge
Om welke mobiel gaat het?

Als de telefoon er nog niet is voor je nummerbehoud datum zal deze worden verplaatst. De levertijden van toestellen staan hier: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Mijn telefoon staat er niet tussen
Om welke mobiel gaat het?

Als de telefoon er nog niet is voor je nummerbehoud datum zal deze worden verplaatst. De levertijden van toestellen staan hier: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Mijn telefoon staat er niet tussen


Iphone 8 plus goud
Reputatie 5
Badge
Morgen even telefonisch contact opnemen met Tele2, via de bestel pagina zie ik namelijk geen melding dat hij niet voorradig is.

Om welke mobiel gaat het?

Als de telefoon er nog niet is voor je nummerbehoud datum zal deze worden verplaatst. De levertijden van toestellen staan hier: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Mijn telefoon staat er niet tussen


Iphone 8 plus goud
Reputatie 7
Badge +4
Bel dan morgen nog eens de klantenservice.
Morgen even telefonisch contact opnemen met Tele2, via de bestel pagina zie ik namelijk geen melding dat hij niet voorradig is.

Om welke mobiel gaat het?

Als de telefoon er nog niet is voor je nummerbehoud datum zal deze worden verplaatst. De levertijden van toestellen staan hier: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Mijn telefoon staat er niet tussen


Iphone 8 plus goud

Als het er niet tussen staat moet die eigenlijk wel op voorraad zijn begrijp ik dat goed
Reputatie 5
Badge
Zover ik zie op de bestel pagina is hij gewoon op voorraad, dit omdat er geen melding komt van "niet op voorraad", morgen de klantenservice bellen en vragen hoe en wat.

Morgen even telefonisch contact opnemen met Tele2, via de bestel pagina zie ik namelijk geen melding dat hij niet voorradig is.

Om welke mobiel gaat het?

Als de telefoon er nog niet is voor je nummerbehoud datum zal deze worden verplaatst. De levertijden van toestellen staan hier: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Mijn telefoon staat er niet tussen


Iphone 8 plus goud

Als het er niet tussen staat moet die eigenlijk wel op voorraad zijn begrijp ik dat goed
Zover ik zie op de bestel pagina is hij gewoon op voorraad, dit omdat er geen melding komt van "niet op voorraad", morgen de klantenservice bellen en vragen hoe en wat.

Morgen even telefonisch contact opnemen met Tele2, via de bestel pagina zie ik namelijk geen melding dat hij niet voorradig is.

Om welke mobiel gaat het?

Als de telefoon er nog niet is voor je nummerbehoud datum zal deze worden verplaatst. De levertijden van toestellen staan hier: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Mijn telefoon staat er niet tussen


Iphone 8 plus goud

Als het er niet tussen staat moet die eigenlijk wel op voorraad zijn begrijp ik dat goed

Is goed zal ik doenn dankjewell
Reputatie 5
Badge
Geen dank! Als je denkt dat je topic is beantwoord kan je het topic sluiten door een antwoord aan te klikken. Je kan ook eventueel het topic open laten voor een medewerker van Tele2 die kan dan morgen reageren. Maar als je gaat bellen, zou ik even het topic sluiten. Anders hebben zij dubbel werk 🙂 Fijne avond verder.

Zover ik zie op de bestel pagina is hij gewoon op voorraad, dit omdat er geen melding komt van "niet op voorraad", morgen de klantenservice bellen en vragen hoe en wat.

Morgen even telefonisch contact opnemen met Tele2, via de bestel pagina zie ik namelijk geen melding dat hij niet voorradig is.

Om welke mobiel gaat het?

Als de telefoon er nog niet is voor je nummerbehoud datum zal deze worden verplaatst. De levertijden van toestellen staan hier: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Mijn telefoon staat er niet tussen


Iphone 8 plus goud

Als het er niet tussen staat moet die eigenlijk wel op voorraad zijn begrijp ik dat goed

Is goed zal ik doenn dankjewell
Reputatie 4
Badge
Hi Sumeyye,

Heb je ondertussen al contact gehad met de klantenservice?

Groetjes,

Hinke