beantwoord

telefoon

  • 6 januari 2017
  • 6 reacties
  • 90 x bekeken

Hoi,
Ik heb 28 december een nieuw abonnement afgesloten met toestel.
Op de site staat dat het toestel (iPhone SE64G) op voorraad is.
Vervolgens krijg ik een mail met daarin dat ik het toestel binnen een week kan verwachten.
Nu de week al voorbij is en ik nog steeds niks gehoord heb vraag ik me af waarom ik nog steeds niks heb gehoord.

groetjes mark
icon

Beste antwoord door karin 6 januari 2017, 14:50

Als je snel antwoord wilt kun je beter even bellen met klantenservice 020-754 4444 . De medeklanten op dit forum hebben geen inzage in gegevens.
Je kunt natuurlijk ook de reactie van een Tele2 medewerker afwachten , duurt meestal iets langer.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Als je snel antwoord wilt kun je beter even bellen met klantenservice 020-754 4444 . De medeklanten op dit forum hebben geen inzage in gegevens.
Je kunt natuurlijk ook de reactie van een Tele2 medewerker afwachten , duurt meestal iets langer.
Reputatie 1
IK zou gewoon wegblijven bij Tele 2 😠
Badge +4
En toch ben je hier s4r...
Reputatie 1
En toch ben je hier s4r...

Als jij er voor kan zorgen dat vandaag mijn abonnement wordt geannuleerd, dan zie je mij nooit meer bij het wanpresterende Tele 2

Anders blijf ik hier nog wel rondhangen.
Reputatie 7
Badge +4
Hoe meer forumleden hoe leuker.
Reputatie 1
Hoe meer forumleden hoe leuker.

Ik kan dit gepruts van Tele 2 niet echt leuk vinden.
Niet omdat het moet, maar omdat het kan. Helaas kunnen ze niet veel.