beantwoord

telefoon

• 27 maart 2015
  • 3 reacties
  • 102 x bekeken

hallo , ik heb 1 week geleden een abonnement aangesloten bij jullie , en kreeg een mail dat het goedgekeurd is , en ze bezig waren met het aansluiten van mijn abonnement , maar het duurt wel heel erg lang dus ik stuurde een mailtje , en kreeg als antwoord dat het afgewezen is en ze het problem niet weten.
misschien weet u iets meer hierover?
alvast bedankt.

groetjes Ashley.
icon

Beste antwoord door jlthkoch 27 maart 2015, 23:55

Je mag inderdaad 2 abonnementen op je naam hebben, maar je bent waarschijnlijk afgewezen vanwege je betaalgedrag in het verleden. Belsimpel zou je moeten vertellen wat de reden is dat je bent afgewezen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Waarom je afgewezen bent weten wij ook niet, maar dat zal meestal te maken hebben met het betaalgedrag (in het verleden) van jou of van iemand die op hetzelfde adres woont (of gewoon heeft) als jou. Hebben ze je niet verteld waarom je bent afgewezen en heb je bij Tele2 besteld of bij een andere webshop?
Ik heb bij tele2 besteld voor een belsimpel abonnement. , en ik heb inderdaad een betaal bedrag in het verleden gehad , maar ik kreeg te horen dat ik gewoon een abonnement kon aanvragen aangezien je er 2 op je naam mag hebben.
Reputatie 7
Je mag inderdaad 2 abonnementen op je naam hebben, maar je bent waarschijnlijk afgewezen vanwege je betaalgedrag in het verleden. Belsimpel zou je moeten vertellen wat de reden is dat je bent afgewezen.