beantwoord

Telefoon

• 13 februari 2015
  • 3 reacties
  • 96 x bekeken

Ik heb al 6 een abonnement bij jullie nu is mijn mobiel telefoon gestolen uit mijn tas in maart 2014 gelijk gebeld met Tele2 o en wat zij Tele2 o dat is niet zo mooi hè maar ja wij kunnen er niets aan doen u krijg een nieuwe simkaart van ons en in september 2015 kan u een anderen telefoon uit zoeken daar zit je dan zonder telefoon ik vindt dit echt zo slecht van jullie dat ik er aan denkt om mijn abonnement op te zegen en naar naar en anderen gegaan maar moet wel elk maand betalen ik ben er zo klaar mee met heel Tele 2 afz jh broeders
icon

Beste antwoord door karin 13 februari 2015, 07:53

Ja had je gedacht dat Tele2 je een nieuwe telefoon zou sturen dan? Het is rot als je telefoon gestolen wordt maar daar kan Tele2 niets aan doen. Bij volgende toestel maar een verzekering afsluiten . Als je fiets gestolen wordt krijg je toch ook geen nieuwe van de fietsenwinkel?????????
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
:? Je bent al over de helft, nog ff doorbijten.
Ja had je gedacht dat Tele2 je een nieuwe telefoon zou sturen dan? Het is rot als je telefoon gestolen wordt maar daar kan Tele2 niets aan doen. Bij volgende toestel maar een verzekering afsluiten . Als je fiets gestolen wordt krijg je toch ook geen nieuwe van de fietsenwinkel?????????
Reputatie 7
Van ONS is het niet slecht, want je bent bij ons geen klant. Van Tele2 is het ook niet slecht. Het is wél slecht van jezelf dat je niet een andere (2e hands) telefoon hebt gekocht en dat je géén verzekering had afgesloten. Wat heeft dit met Tele2 te maken? Misschien kunnen ze de abonnementen wel 10 keer zo duur maken, zodat iedereen een gratis telefoon krijgt als deze is gestolen?
ik vindt dit echt zo slecht van jullie