beantwoord

Telefonische verlenging

  • 11 maart 2019
  • 3 reacties
  • 124 x bekeken

Beste,
Vanmiddag om 16:00 heb ik telefonisch mijn abonnement verlengd. Ben wel benieuwd naar de bevestigingsmail die ik gelijk zou krijgen. Wie kan mij hier meer over vertellen?
Wil namelijk zo snel mogelijk het nieuwe toestel binnen hebben
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 12 maart 2019, 08:42

Hoi Thomaslegten,

Er was een technisch probleem met de order, dit is nu opgelost, je hebt als het goed is net de bevestiging gekregen,

Groet,

Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kijk eens in je mijn.tele2.nl omgeving. Daar zou je de bestelling ook moeten zien.
@eric
Jep, had ik al gekeken. Ook daar niks te vinden.
Toch bedankt voor de tip!
Reputatie 6
Badge
Hoi Thomaslegten,

Er was een technisch probleem met de order, dit is nu opgelost, je hebt als het goed is net de bevestiging gekregen,

Groet,

Arjan