vraag

telefonisch besteld en nog geen bevestiging

  • 16 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 61 x bekeken

goeie morgen,

ik heb vorige week een bestelling gedaan van een abbonement en hiervan was het nummerbehoud mislukt.
toen heb ik gebeld en samen met de klantenservice opnieuw een abbonement aangevraagd met nummerbehoud, dit was afgelopen donderdag avond

omdat deze 2 aanvragen/bestellingen te dicht achter elkaar waren zou de 2e goedgekeurd moeten worden door een andere afdeling. hiervan zou ik dan een mail krijgen waarin ik iets goed moet keuren.
dit zou 2 werkdagen duren.

omdat het nu 3 werkdagen geleden is vroeg ik me af of iemand even kon kijken hoe het hiermee staat.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

zou fijn zijn als iemand reageert.. op alle topics word gereageerd behalve deze..
vandaag een mail gekregen waarin ik het goed moest keuren.
beetje laat maar toch geregeld.
Badge
Dag ribert,

Fijn om te horen dat je inmiddels een bevestiging van je bestelling hebt ontvangen!
Het lukte ons niet om eerder te reageren..

Groetjes, Maris