beantwoord

niet meer netflixen zoals gewend met Unlimited

  • 20 January 2021
  • 3 reacties
  • 191 x bekeken

Damn tele2... Wtf maken jullie me nou dan? Net mn abbo verlengt met 2 jaar.. Kan ik niet meer netflixen zoals ik gewend ben! Echt een slechte keus om met T-Mobile in zee te gaan.. Had zelf 7 jaar geleden na 3x ellende t-mobile voor altijd afgezworen.. Heb jullie altijd aangeraden aan vrienden (beste keus zowiezo), Maar nu raad ik jullie af!! Zit je dan met je abbo die in maart in gaat en je sinds begin 2021 alleen maar ellende hebt ervaren.. Ben ik nu &(€+-"+#7 verplicht om internet-thuis aan te schaffen?! Niet iedereen heeft deze mogelijkheid... Jullie krijgen een halve ster van me. Slechtste keus éver!! En dat zeg ik niet snel!! 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 21 January 2021, 10:46

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Je bent niets verplicht aan te schaffen, maar als je het abonnement veel gebruikt voor andere dingen dan ‘normaal gebruik in een telefoon’ (waaronder bijvoorbeeld flink downloaden en urenlang streamen naar tv), dan is dit inderdaad niet het juiste product. Netflix gebruikt ongeveer 1GB per uur in SD, wat prima is op een relatief klein telefoon scherm, of 3GB per uur in HD.

Ja dat begrijp ik... Maar beetje jammer dat het nu onmogelijk (voor zover ik weet) is gemaakt.. Ben Penoza aan het kijken en 1 aflevering moet ik minstens 2x een extra gb halen. (Dus tussendoor afsluiten, vliegtuigstand, weer opnieuw opstarten en al die bullshit) niet echt gebruiksvriendelijk.. Snap dat het er (blijkbaar) niet voor bedoelt is maar doet me zooo erg denken aan een eerdere situatie die eerst chill was en toen overgenomen werd door T-Mobile en niet meer chill was.. Heb al het 1 en ander over opgezocht en had ergens gelezen dat ze (tele2) er nog aan werken om 1gb vantevoren te kunnen halen voordat ie op is... Maar zie het somber in. Nóg iets wat niet kan/mag.. Why.. Vooral nú.. ???

Reputatie 7

Ja het was altijd al 5GB en per 1GB aanvullen, maar technisch stond dat voor een aantal klanten verder gewoon helemaal open, waardoor alles mogelijk was. Over kan je aanvullen bij 80% verbruik van de bundel, zodat de verbinding niet verbreekt. Tussen 80% en 100% zit echter maar 200MB dus met HD streamen ben je dan al snel te laat en zit je op 100% verbruik en wordt alsnog de verbinding verbroken. Een Tele2 moderator heeft op het forum aangegeven dat Tele2 onderzoekt of ze de ervaring kunnen verbeteren. Mogelijk dat er iets aan de limieten of voorwaarden gewijzigd kan worden. Er zal echter voorlopig wel een systeem blijven met een dagbundel en aanvullende bundels om te voorkomen dat iedereen zijn vaste internet opzegt en het mobiele netwerk overbelast wordt.