beantwoord

Tele2 Unlimited --> wanneer wordt mijn bundel veranderd?

• 17 mei 2017
  • 8 reacties
  • 419 x bekeken

Ik heb gister Tele2 unlimited aangevraagd via de klantenservice.
Ze hebben mijn bundel toen omgezet naar 24GB en afgelopen nacht zou dit dan automatisch worden omgezet naar de unlimited bundel.

Momenteel staat in mijn tele2 nog steeds de 24GB bundel. Wanneer wordt dit omgezet naar Unlimited?
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 17 mei 2017, 14:27

De upgrade van 24GB naar Unlimited gaat vandaag van start maar om het systeem niet teveel te belasten spreiden we dit over een paar dagen uit. Uiterlijk 20 mei zou iedereen de unlimited bundel moeten hebben.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Dag Ronald,

Dit kan je zelf doen via MijnTele2 bij het wijzigen van je abonnement. Kijk maar even, je zult het vast wel vinden! 😉
Heb ik vanochtend gedaan, maar ook dan verandert de 24GB bundel niet naar Unlimited.
Had ik ook moeten doen, gister had je nog voordelige toestelprijzen 😞
Reputatie 5
Badge
De upgrade van 24GB naar Unlimited gaat vandaag van start maar om het systeem niet teveel te belasten spreiden we dit over een paar dagen uit. Uiterlijk 20 mei zou iedereen de unlimited bundel moeten hebben.
Nou, de bundel is omgezet, top! ??

Wanneer zie ikin de app mijn internetverbruik terug? Dat is nu verdwenen. Heb de app al een keer opnieuw geïnstalleerd.

Reputatie 4
Badge +2
Nou, de bundel is omgezet, top! ??

Wanneer zie ikin de app mijn internetverbruik terug? Dat is nu verdwenen. Heb de app al een keer opnieuw geïnstalleerd.

Klopt er komt een App update waarna dit opgelost is. Het verbruik kan je wel inzien via je browser in MijnTele2!
Reputatie 7
Badge +4
Voor Android is die update er al. Ga naar de playstore, zoek de Tele2 app en kies "updaten".
Reputatie 5
Badge
Topic is niet meer relevant, gesloten 🙂