beantwoord

Tele2 simkaart

  • 6 januari 2016
  • 6 reacties
  • 314 x bekeken

Beste,

Sinds kort een nieuwe telefoon (Samsung Galaxy S6) nu heb ik via tele 2 een nieuwe simkaart netjes ontvangen.
Want mij oude simkaart was daar niet geschikt voor en zo kon ik toch mijn nummer behouden.
Maar nadat ik hem via internet geactiveerd had, kreeg ik een mail terug dat deze simkaart al geactiveerd is.

Hoe kan mijn simkaart nu geactiveerd worden ?

Bedankt voor het antwoord.

Met vriendelijke groet,
Erik Bleij
icon

Beste antwoord door Bleij89 10 januari 2016, 21:44

Het is al verholpen maar bedankt voor de reactie !

gr Erik
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Zelfde probleem ben benieuwd hoe dit op te lossen!
Zelfde probleem ben benieuwd hoe dit op te lossen!

Is gelukt via tele2 een chatgesprek geopend met een medewerker. Goed geholpen binnen 30 minuten gelukt. Het probleem is dat je binnen 2 weken je simkaart moet activeren maar dit kunnen ze dan beter in de brief zetten.
Maar nu gelukt Succes komt goed!

Gr Erik Bleij
Raar hoor Erik ... ik kreeg te horen via de chat dat ze mij niet kunnen helpen
Heb precies hetzelfde probleem
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Peter83,

Wat vervelend dat je simkaart nog niet werkt. Wat is jouw situatie precies? Waarom heb je een nieuwe simkaart ontvangen? Wanneer heb je deze ontvangen en waar in het proces loop je vast met activeren?
Op deze link kun je de stappen zien die je normaal gesproken doorloopt.
Ik hoor het graag van je!

Maarten
Het is al verholpen maar bedankt voor de reactie !

gr Erik