beantwoord

Tele2 sim only issue

• 6 May 2020
  • 7 reacties
  • 262 x bekeken

Reputatie 5
Badge

Beste Tele2,

Sinds vandaag is mijn nieuwe sim only (nummer portering) bij jullie in gegaan.

Helaas verloopt het niet helemaal soepel zoals ik in het verleden gewend ben van Tele2.

Ik heb geen sms mogen ontvangen hoe laat en wanneer mijn nummer zou worden overgezet ter herinnering, was wel zo netjes geweest..(in het verleden was dit wel zo), Ik kan wel inloggen in de Tele2 app maar nog steeds niet in mijnTele2 website omgeving. Heb in het verleden een account gehad waar ik dus op in kon loggen (tot recent) en nu wordt ik eerst ingelogd en krijg daarna snel de melding:  Ongeldige e-mailadres en wachtwoord combinatie.

Als ik klik op mijn inlog gegevens '’vergeten'’, dan voer ik mijn 06 nummer in en krijg ik de melding:

Het mobiele nummer is niet bekend in ons systeem. Zorg dat het nummer met 06 of 097 begint en vul alleen cijfers in. Heb je een nieuw contract? Dan is je contract misschien nog niet geactiveerd.

Contract is geactiveerd anders kan ik geen gebruik maken natuurlijk.

Graag zou ik hier hulp in willen hebben.

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 7 May 2020, 09:46

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Op de PC kan het even duren voordat de inlog goed gaat.Blijkbaar heb je wel een goed werkende combinatie inlog/wachtwoord op de telefoon app. Probeer een een andere browser of leeg de browser cache. 

Reputatie 5
Badge

Op de PC kan het even duren voordat de inlog goed gaat.Blijkbaar heb je wel een goed werkende combinatie inlog/wachtwoord op de telefoon app. Probeer een een andere browser of leeg de browser cache. 

Allemaal al gedaan, 4 browsers getest. Opera, chrome, firefox en Edge. Bij allemaal dezelfde melding helaas.

Reputatie 7
Badge +4

@simnlru Zelfde suggesties worden nu in twee topics gedaan die je zelf hebt geopend. Het is overzichtelijker om een vraag in 1 topic te houden.

Bel morgen de klantenservice, er zal iets in hun systemen moeten worden aangepast of gereset.

Reputatie 5
Badge +2

Hey @simnlru, welkom terug! :blush: Ik ben gelijk in het systeem gedoken en zag dat je inmiddels contact had opgenomen met de klantenservice. Er is een verzoek aangemaakt om jouw account te laten onderzoeken. Het is nu afwachten wat daar uitkomt, zodat jij zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van jouw account. Je zal hier sowieso nog een bericht over ontvangen. Ik ga er van uit dat het goed komt! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox

Reputatie 5
Badge

Hey @simnlru, welkom terug! :blush: Ik ben gelijk in het systeem gedoken en zag dat je inmiddels contact had opgenomen met de klantenservice. Er is een verzoek aangemaakt om jouw account te laten onderzoeken. Het is nu afwachten wat daar uitkomt, zodat jij zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van jouw account. Je zal hier sowieso nog een bericht over ontvangen. Ik ga er van uit dat het goed komt! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox

Dankje! Ja klopt, ah oke maar hoe krijg ik hier een bevestiging van en wat is het tijdsbestek wanneer ik wat te horen zou moeten krijgen?

Reputatie 5
Badge

@Rox van Tele2 

Het is opgelost!

Ik heb een sms gekregen met mijn nieuwe wachtwoord + een email om mijn mail opnieuw in te stellen. 

Was er ook bekend hoe het zo kwam dat mijn account niet werkte?

In mijn Forum account staat trouwens nog het oude klantennummer, kan dit bijgewerktworden?

Reputatie 7
Badge +4

In mijn Forum account staat trouwens nog het oude klantennummer, kan dit bijgewerktworden?

Ik kan onder “mijn profiel” en dan “bewerk profiel” alle persoonlijke gegevens, incl. klantnummer zelf aanpassen.