Hallo,
Ik ben overgestapt, weg van Tele2, maar ik krijg nog steeds 4,40 per maand afgeschreven, terwijl mij heel duidelijk is vermeld dat ik weg ben bij Tele2 en dat het is afgezegd. Ik wil graag mijn geld terug en dat deze incasso wordt stopgezet. Ook staat er op de productpagina van Mijn Tele2:
Leuk dat je voor Tele2 hebt gekozen. Op dit moment zijn we je bestelling nog aan het inpakken of is jouw bestelling onderweg. Afhankelijk van je bestelling, zal jouw simkaart handmatig door jezelf of automatisch geactiveerd worden. Hierover lees je meer in de door jouw ontvangen welkomst brief.
Terwijl er ook op de Mijn Tele2 Bestellingen & Leveringen pagina staat
We vinden het jammer dat je per 13 september 2018 bij ons weggaat, maar wij gaan er alles aan doen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Ik wil graag mijn geld terug en dat deze incasso wordt stopgezet. Hoe kan ik dit doen?
Title here
Menu
Menu
Zoeken