Tele2 schrijft 2 maanden internet-en-SMS kosten af terwijl ik 2 maanden geleden heb opgezegd

• 25 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 380 x bekeken

Hallo,

Ik ben overgestapt, weg van Tele2, maar ik krijg nog steeds 4,40 per maand afgeschreven, terwijl mij heel duidelijk is vermeld dat ik weg ben bij Tele2 en dat het is afgezegd. Ik wil graag mijn geld terug en dat deze incasso wordt stopgezet. Ook staat er op de productpagina van Mijn Tele2:

Leuk dat je voor Tele2 hebt gekozen. Op dit moment zijn we je bestelling nog aan het inpakken of is jouw bestelling onderweg. Afhankelijk van je bestelling, zal jouw simkaart handmatig door jezelf of automatisch geactiveerd worden. Hierover lees je meer in de door jouw ontvangen welkomst brief.

Terwijl er ook op de Mijn Tele2 Bestellingen & Leveringen pagina staat

We vinden het jammer dat je per 13 september 2018 bij ons weggaat, maar wij gaan er alles aan doen om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Ik wil graag mijn geld terug en dat deze incasso wordt stopgezet. Hoe kan ik dit doen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Bedoel je met nog steeds: de facturen van 1 september en 1 oktober? Tele2 factureert achteraf, zodat de factuur van 1 oktober (verzonden de afgelopen week) gaat over de maand september. Of dat klopt met de 4,40 euro weet ik niet.
Vul in ieder geval je (voormalige) klantnummer in in je profiel, dan kan een moderator er naar kijken.
Reputatie 5
Badge +1
Je kunt een incasso bij je bank stopzetten. Doe dit alleen als je zeker van je zaak bent. Incasso is duur.
Reputatie 7
Badge
Als je per 13/9 bent weggegaan, dan heb je deze maand nog een factuur ontvangen voor 13 dagen in september. Tele2 factureert achteraf per kalendermaand. De incasso van die factuur is dan deze week gedaan en is tevens de laatste incasso.
Reputatie 6
Badge
Hoi jvdke

Je laatste factuur gaat over de periode 01-09-2018 - 13-09-2018
Dat staat bovenaan in je factuur.
Het abonnement is 13-09 gestopt

Fijne dag,

Arjan