Tele2 of T-mobile?

• 30 november 2019
  • 10 reacties
  • 266 x bekeken

Reputatie 1

ik krijg van Belsimpel een optie om te kijken wanneer ik mag/kan verlengen, nu heb ik al jaren Tele 2 ,maar die optie geeft Belsimpel niet via hun App… wel T-mobiel , wordt met een verlengen automatisch het contract omgezet van Tele2 naar T-mobiel?

Groet Bertus 

10 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hallo Bertus,

Op de belsimpel website kan je nog wel verlengen bij Tele2, volgens mij ben je dan voordeliger uit dan wanneer je overstapt naar T-mobile.

Reputatie 3

Als je niet zoveel waarde hecht aan 4G in het buitenland zou ik gewoon bij Tele2 blijven. Je kunt ook natuurlijk verlengen bij Tele2 zelf. Bij aanschaf van een nieuwe mobiel ben je meestal goedkoper uit bij Belsimpel.

Reputatie 1

het gaat mij erom om te weten of tele2 nog bestaat bij een nieuwe verlenging of dat ze zijn opgegaan in T-mobiel ?  ik zag de optie "tele2" namelijk niet meer staan bij Belsimpel, ik was van plan bij tele2 te blijven …...

Reputatie 7
Badge +4

Nou, ik hoefde niet zoveel moeite te doen voor een willikeurig nieuw Tele2 abonnement bij Belsimpel. De enigste reden dat Belsimpel misschien geen verlengingen aanbiedt is dat ze er te weinig aan verdienen. Je kunt ook direct een verlenging bij Tele2 zelf indienen, ook als je eerste abonnement via Belsimpel is afgesloten.

Reputatie 4
Badge +2

Stond toch ook al in mijn eerste antwoord dat je kan verlengen bij Tele2 via Belsimpel, hier de directe link: https://www.belsimpel.nl/telefoon-met-abonnement/tele2-verlenging

Reputatie 7
Badge +1

het gaat mij erom om te weten of tele2 nog bestaat bij een nieuwe verlenging of dat ze zijn opgegaan in T-mobiel ?

Maakt dat wat uit dan? De netwerken worden geïntegreerd, dus je kunt gewoon van de diensten gebruik blijven maken en bij de volgende verlenging zie je wel weer.

Reputatie 3

Of via mobiel.nl kun je ook je Tele2 abonnement verlengen.

het gaat mij erom om te weten of tele2 nog bestaat bij een nieuwe verlenging of dat ze zijn opgegaan in T-mobiel ?

Maakt dat wat uit dan? De netwerken worden geïntegreerd, dus je kunt gewoon van de diensten gebruik blijven maken en bij de volgende verlenging zie je wel weer.

Tele2 bestaat nog als zelfstandige provider.

Reputatie 7
Badge +1

Tele2 bestaat nog als zelfstandige provider.

Klopt.

Reputatie 6
Badge +1

Als een bus?

Reageer