beantwoord

Tele2 mobile app

• 30 augustus 2019
  • 12 reacties
  • 312 x bekeken

Tele2 app werkt bijna 4 maandenlang niet ? Ondanks de negatieve reviews van tele2 klanten op de tele2 app voor mobile telefoon abonnement gebruikers. Lijkt er geen gehoor te komen via playstore. Er zijn reviews die duidelijk maken dat inloggen niet lukt of bij een nieuwe update een onverwachtse fout is opgetreden. Ikzelf heb in die 4maanden 3 reviews gedaan. maar zijn nooit beantwoord. het lijkt erop dat reviews die worden gepost op playstore niet worden gelezen ? Dus probeer ik het via de forum.. Mijn review 1 was ik kan niet inloggen er is een onverwachte fout opgetreden. Na een lange tijd te hebben gewacht op nieuwe update van tele2 app probeerde ik het opnieuw. Mijn review 2 werd uw email en wachtwoord zijn onjuist probeert u het later opnieuw. Na het wachten van weer een nieuwe update werd het me duidelijk. ook deze update gaf geen verbetering dus op naar de forum om deze topic te starten. De laaste 3 poging heeft te maken met de eerte review die ik posten op playstore. maar deze keer laat ik een foto d'r van zien. Mocht de app weer werken als voorheen want inloggen op de site kost veel tijd. daar is de app toch voor bedoelt snel gemakkelijk alles in de gaten houden enz: . Zie foto waarop wordt gestuit in de afgelopen 4 maanden. Met vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord door theocoppes 30 augustus 2019, 17:18

Probeer het met een gemakkelijk wachtwoord. Dat schijnt soms de oplossing te zijn.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tja, hier op mijn galaxy s9 geen enkele last van!
Reputatie 5
Badge +1
Probeer het met een gemakkelijk wachtwoord. Dat schijnt soms de oplossing te zijn.
Bedankt voor de tip
Reputatie 5
Badge +1
Ik heb er trouwens ook nooit last van gehad. Je bericht begon alsof niemand de app kan gebruiken.
Ik heb er trouwens ook nooit last van gehad. Je bericht begon alsof niemand de app kan gebruiken.
Ja vreemd het geld niet voor iedereen!! Maar ik en vele andere hebben deze probleem. dat kun je nagaan op playstore je ziet tevreden en ontevreden reacties. een tijdje terug was ik als jou tevreden. toen liep de app als water uit de kraan.
Reputatie 4
Badge +2
Sinds de laatste app update werken wachtwoorden met leestekens niet meer in de app (maar nog wel op de Mijn Tele2 website), je moet om weer in app in te kunnen loggen eerst via de website je wachtwoord wijzigen naar een wachtwoord zonder leestekens.

Maar het kan natuurlijk ook om een andere reden niet meer werken, mocht bovenstaande niet helpen.
Reputatie 5
Badge +1
Er was ook iemand met 99 karakters in het wachtwoord, dat wil ook niet.
Reputatie 4
Badge +2
Nee, i.d.d., dat werkt wel op de website maar niet in de app.
Maar er zullen er niet zoveel zijn die zo'n lang wachtwoord hebben, leestekens is tegenwoordig wel vrij normaal om in een wachtwoord te gebruiken.
Reputatie 4
Badge
@youssefem Is het inmiddels gelukt in te loggen met alle tips die zijn gegeven?

Groet Petra
De oplossing is om in de app aan te geven dat je de code vergeten bent. Hierna kun je je weer aanmelden. Daarna werkt de app weer😊
@youssefem Is het inmiddels gelukt in te loggen met alle tips die zijn gegeven?

Groet Petra

nee ik hou mijn wachtwoorden lastig dus is de app voor mij niet meer nuttig. doe mijn zaakjes wanneer het nodig is gewoon lekker via de website. ook handig toch.....
Reputatie 4
Badge
Natuurlijk helemaal prima. Ik ga het topic hierbij dan ook weer sluiten.

Fijne dag, groet Petra