beantwoord

Tele2 mobiel opzeggen

• 24 september 2015
  • 4 reacties
  • 136 x bekeken

Op het moment ben ik begonnen met reizen. Ik heb daarvoor een Lebara abbonement afgesloten. Heel logisch.
Maar ik wil graag mijn nummer meenemen. wat ook mogelijk is.
Sterker nog het zou al mogelijk moeten zijn ik heb namelijk mijn abbonement bij tele 2 afgekocht en ook al betaald.
alleen het geval wil nu ik zit nog steeds bij tele 2 want als ik mijn nummer wil opzeggen verteld lebara dat mijn nummer va tele2 is tot 2-2-2016
terwijl ik had afgesproken dat ik vanaf de 17e mijn eigen nummer zou kunnen overnemen.
Mijn vraag is dus. Waarom ben ik ng steeds bij tele2?
Ik kan nu niet eens de klantenservice of naar huis bellen omdat Tele2 geen bereik heeft op de plek waar ik nu zit.
ik ben dus een beetje in de aap gelogeerd en zou graag geholpen worden.
icon

Beste antwoord door MelissaS van Tele2 2 november 2015, 10:30

Hoi merkobman,
Om de inhoud van je topic beter weer te geven heb ik de titel aangepast. Zo is het makkelijker terug te vinden voor andere forumgebruikers met een vergelijkbare vraag.
Bedankt voor je bericht en welkom op het forum! Het lijkt mij inderdaad vervelend om op zo'n manier je reis te beginnen. Zou je mij je NAW-gegevens (naam, adres, postcode+huisnummer) samen met je klantnummer en geboortedatum in een privébericht kunnen sturen? Zo kan ik in het systeem kijken wat er mis is gegaan, ik help je graag!
Je kan mij een privébericht sturen door op mijn profiel te klikken, daar zie je de paarse button 'bericht'.
Groetjes,
Melissa

Is het inmiddels opgelost merkobman? Ik hoor graag van je!
Groetjes,Melissa
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Je geeft aan dat Tele2 geen bereik heeft, maar je zit toch al bij Lebara? Het snelste is bellen naar de klantenservice, maar dat zou een beetje duur kunnen zijn vanuit het buitenland. Waarom je nummer nog niet wordt vrijgegeven is voor ons niet te zeggen. Een reactie van een medewerker op je topic kan tot enkele dagen duren.
Het probleem is vooral dat er al 30euro is afgeschreven en me nummer al vrij hoort te zijn en dat niet is gebeurt.
Dat is gewoon het vervelendst. Ik had dit ruim van te voren geregeld voor ikop reis ging en toch is het een probleem geworden waar ik nu extra voor betaal.
Reputatie 1
Badge +2
Hoi merkobman,
Om de inhoud van je topic beter weer te geven heb ik de titel aangepast. Zo is het makkelijker terug te vinden voor andere forumgebruikers met een vergelijkbare vraag.
Bedankt voor je bericht en welkom op het forum! Het lijkt mij inderdaad vervelend om op zo'n manier je reis te beginnen. Zou je mij je NAW-gegevens (naam, adres, postcode+huisnummer) samen met je klantnummer en geboortedatum in een privébericht kunnen sturen? Zo kan ik in het systeem kijken wat er mis is gegaan, ik help je graag!
Je kan mij een privébericht sturen door op mijn profiel te klikken, daar zie je de paarse button 'bericht'.
Groetjes,
Melissa
Reputatie 1
Badge +2
Hoi merkobman,
Groetjes,
Melissa

Is het inmiddels opgelost merkobman? Ik hoor graag van je!
Groetjes,Melissa