beantwoord

Tele2 Mobiel internet

• 10 augustus 2015
  • 12 reacties
  • 477 x bekeken

Ik kan niet op internet in Nederland via mijn mobiele telefoon. In het buitenland kan ik wel gewoon internetten. Mijn instellingen staan goed. Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn?
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 20 augustus 2015, 12:17

He Sander!

Dat snap ik, maar ik kan je op dit moment geen ander antwoord geven, sorry!

Groetjes,

Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

@sander1702
Ik kan niet op internet in Nederland via mijn mobiele telefoon.

Heb je dit op meerdere locaties? Ik zou de formulering een stuk concreter maken, in Nederland is een ruim begrip.
Welk beeld krijg je op de dekkingskaart?
Ik woon in Groningen. Volgens de dekkingskaart moet ik gewoon kunnen internetten. Hier ligt het dus niet aan.
probeer eens dit:

Android:

> Kies in je Apps de APP Tele2 Menu (Samsung) / SIM Toolkit (HTC) (Samsung, zoek naar de app die eruit ziet als een SIM met tandwiel ervoor)
> Kies SIM Menu
> Selecteer SIM
handmatige selectie in Nederland
toestel opstarten en dan
> “Automatische SIM selectie” aanklikken

iPhone:

> Ga naar Instellingen
> Telefoon
> Sim Apps
> Tele2 SIM menu
> Selecteer SIM
handmatige selectie in nederland
toestel weer opstarten en dan
> “Automatische SIM selectie” aanklikken

Windows:

> Ga naar Instellingen
> Mobiel Netwerk
> Sim Toepassingen
> Tele2 Menu
> Sim Menu
> Selecteer Sim
handmatige selectie in nederland
opnieuw opstarten en dan
> Automatische Sim Selectie

groet

Karin

Ik woon in Groningen. Volgens de dekkingskaart moet ik gewoon kunnen internetten. Hier ligt het dus niet aan.
Helaas werkt dat ook niet Karin. Toch bedankt voor je reactie.
Reputatie 4
Badge +5
He Sander!

Ik help je graag verder!:) Zie je wel 3G/H in beeld staan of helemaal niets? Bellen en internetten werkt dus wel gewoon? Ik wil je vragen om je simkaart even in een ander toestel te proberen. Werkt het dan naar behoren? Zou je ook even naar de volgende tips willen kijken voor het instellen van je mobiele internet?

Groetjes,
Su Ling
Is allemaal al geprobeerd su ling. Het probleem ligt nu weer bij de technische dienst. Ik vind het belachelijk dat Tele2 er zo lang over doet om een probleem op te lossen.
Reputatie 4
Badge +5
Hallo Sander!

Dank je wel voor je bericht. Fijn dat er al naar wordt gekeken! Op dit moment is het ontzettend druk bij de technische afdeling, vandaar dat het wat langer duurt. Laat je mij weten wanneer je weer wat hebt gehoord? Sorry voor het ongemak!

Groetjes, Su Ling
Ik snap dat het druk is, maar ik vind het belachelijk dat ik al 3 weken wacht op een oplossing. En ik merk dat er veel miscommunicatie is bij Tele2.
Reputatie 4
Badge +5
Hallo Sander!

Dat begrijp ik, maar helaas kan ik dat nu niet versnellen. Ik wil wel even kijken wat de stand van zaken is. Kan je mij je NAW-gegevens en geboortedatum sturen in een privébericht?

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Sander!

Dank je wel voor het sturen van je gegevens. Ik heb even gekeken en mijn collega's zijn er nog mee bezig. Er wordt uiteraard ook naar een vergoeding gekeken, zodra het is opgelost.
Ik kan op dit moment niets anders zeggen dan even af te wachten, sorry!

Groetjes, Su Ling
Ik wacht al sinds 25 juli, dus "even afwachten" lijkt me wat misplaatst.
Reputatie 4
Badge +5
He Sander!

Dat snap ik, maar ik kan je op dit moment geen ander antwoord geven, sorry!

Groetjes,

Su Ling