Hallo iedereen,
Een tijdje geleden heb ik via een ander bedrijf de nieuwste IPhone besteld. Toevallig kwam ik erachter dat de nieuwe IPhone opgeladen was. Bij instellingen kon ik namelijk zien dat het laatste oplaadniveau 100% was en er stond dat hij 26 september voor het laatst opgeladen was (terwijl ik hem 19 oktober pas had ontvangen). Heb toen contact gehad met Apple en zei gaven aan dat iemand hem uit de verpakking gehaald heeft, heeft opgeladen en dus is gebruikt. Het bedrijf ontkende dit, maar toch heb ik ervoor gekozen om de telefoon terug te sturen aangezien ik het niet vertrouwde. Ik heb de IPhone nu via tele2 besteld (deze komt morgen binnen)….
Maar… mijn zusje heeft hem al vandaag binnen gekregen via Tele2. Ook zij heeft hetzelfde probleem! Ze heeft hem vandaag ontvangen, maar er staat dat hij 24 oktober is opgeladen (laatste oplaadniveau 100%). Apple geeft aan dat zij telefoons niet opladen en dat geleverde telefoons nooit 100% opgeladen zijn. Heb tele2 gebeld, maar zij weten het ook niet. Een medewerker gaf aan dat het bezorgbedrijf Reviva dit gedaan kan hebben. Ik vind het erg raar dat een bezorgbedrijf pakketjes opent en vervolgens deze producten gaat opladen? Het blijft een raar verhaal!
Morgen komt dus mijn telefoon en ik denk dat ook deze weer opgeladen is.
Iemand hier ervaring mee?
Beste antwoord door eric
Lijkt me wel heel apart dat iemand daar al die toestellen gaat laden. Zo is zo is de voorraad heel klein. Eigenlijk alles wat Apple al levert gaat direct door naar klanten. Die zitten er meestal al weken op te wachten. Ik vermoed dat de reactie van apple wel heel kort door de bocht is. Als het toestel er verder goed uitziet is er geen probleem. Het heeft na de fabriek maar weinig opslag/magazijn gezien....