Tele2 instellingen.

• 15 september 2018
  • 3 reacties
  • 187 x bekeken

Reputatie 5
Badge
Ik krijg steeds een melding dat ik bij de 4G ready check een Samsung I9515 heb (galaxy s4) ipv een S8, deels klopte dit maar die gebruik ik al sinds begin deze week niet meer (nieuw toestel gekregen). Meestal veranderde dit gelijk, heb ook al een sms moeten sturen (de 401 sms internet) want kreeg deze vreemd genoeg niet automatisch dit keer.

Kan dit veranderd worden?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ah oke was me deels wel duidelijk, was gewoon ter info deze vraag.
Top, daar is het forum voor bedoeld!
Reputatie 7
Badge +4
Als je een gecertificeerd toestel hebt wordt er geen 401 sms meer gestuurd. Het OTA platform herkend namelijk het toestel en aangezien alle settings in dit toestel uit de rom komt zijn die smsjes overbodig geworden.
De info van de 4g check wordt waarschijnlijk gebaseerd op CDR informatie waarvan zo nu en dan een dump wordt uitgelezen. Verder doet deze info totaal niets, dus geen reden om trouble tickets te openen om dit direct aan te laten passen.
Reputatie 5
Badge
Als je een gecertificeerd toestel hebt wordt er geen 401 sms meer gestuurd. Het OTA platform herkend namelijk het toestel en aangezien alle settings in dit toestel uit de rom komt zijn die smsjes overbodig geworden.
De info van de 4g check wordt waarschijnlijk gebaseerd op CDR informatie waarvan zo nu en dan een dump wordt uitgelezen. Verder doet deze info totaal niets, dus geen reden om trouble tickets te openen om dit direct aan te laten passen.
Ah oke was me deels wel duidelijk, was gewoon ter info deze vraag.