beantwoord

Geen bereik in Oegstgeest

  • 25 July 2022
  • 1 reactie
  • 41 x bekeken

Ik ben al bijna 20 jaar een tevreden klant van Tele 2. Echter nu al ruim een maand (sinds 17 juni) heb ik in mijn eigen woonplaats Oegstgeest geen bereik. Er is blijkbaar een zendmast in onze regio die uitstaat en er is geen indicatie wanneer het weer werkzaam is. Helaas was er toen geen keuze voor ons dan om over te stappen naar een concurrent. Ik mocht van Tele2 meteen overstappen. Het overstappen is nu gaande en we hopen een deze dagen om te zijn.  Daar ben ik heel dankbaar voor echter ik ben op zoek naar compensatie. Ik heb nu 2 maanden betaald terwijl ik 0,0 bereik had. Ik sprak een collega van Tele2. Zij kon me max. 20% korting aanbieden. Echter ik heb van 80% gehad aan mijn Tele2 maar echt niks. Er wordt volop gesproken op social media over de problemen hier in Oegstgeest en meerdere mensen geven aan dat ze 100% of 50% korting hebben gekregen op hun facturen met terugwerkende kracht. Dit betreft ook mijn vrouw. Ik kan helaas moeilijk zeggen “je kunt me bellen om dit te bespreken”. Ik ben namelijk niet bereikbaar. :-( 

icon

Beste antwoord door eric 25 July 2022, 13:09

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Een mobiel abonnement geldt en werkt natuurlijk in heel Nederland. Dat er een korting wordt geboden omdat het op 1 van de 5000 masten niet werkt is natuurlijk netjes. Ook het niet aan je contracttermijn houden kan als coulant worden beschouwd. Op alle andere plekken had je natuurlijk wel gebruik kunnen maken van je abonnement en ook is Vowifi misschien nog een (overbrugging naar je nieuwe abonnement) mogelijkheid?

 

Reageer