beantwoord

Tele2 Hydra

  • 10 November 2020
  • 10 reacties
  • 2205 x bekeken

In het ontgrendelscherm van mijn telefoon staat tegenwoordig Tele2 Hydra ipv alleen Tele2.

Weet iemand hier iets van?

icon

Beste antwoord door eric 6 December 2020, 11:37

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Tim60,
Bedankt voor jouw bericht! Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Klinkt wel cool! :wink:

Nee zonder dollen, ik moet dit voor je navragen. Kan je misschien een screenshot maken en hier plaatsen? Dan ga ik het meteen voor je uitzoeken. 

Alvast bedankt!

 

Reputatie 5

 


Krijg je deze melding Tele2 Hydra ook als je verbonden bent met bellen op het Tele2 netwerk ipv VoWifi (wifi bellen)?

Reputatie 7
Badge +8

Volgens mij is Hydra een server die gebruikt wordt op het vaste net voor de internet verbinding. 

 


Krijg je deze melding Tele2 Hydra ook als je verbonden bent met bellen op het Tele2 netwerk ipv VoWifi (wifi bellen)?

Op 4G staat er: Tele2NL

Ter info: WiFi heb ik via de kabel met provider Ziggo.

Reputatie 7
Badge +12

Welk toestel heb je?

 

Is hier al meer over bekend? Ik heb sinds een aantal dagen ook tele2 hydra in beeld en begrijp niet waar dit vandaan komt. 

Reputatie 7
Badge +12

We hebben een aantal andere forumleden hierover gehoord, maar niemand heeft er last van of ondervind nadeel, er wordt verder niet naar een oorzaak gezocht. Het aantal mensen dat dit heeft lijkt ook op zich heel klein en ik denk persoonlijk dat het met bepaalde toestellen te maken heeft.

We hebben een aantal andere forumleden hierover gehoord, maar niemand heeft er last van of ondervind nadeel, er wordt verder niet naar een oorzaak gezocht. Het aantal mensen dat dit heeft lijkt ook op zich heel klein en ik denk persoonlijk dat het met bepaalde toestellen te maken heeft.

Dank voor je bericht, dan ga ik er ook maar vanuit dat het onschuldig is. Het enige wat me op viel is dat ik 4g netwerk even kwijt was, na een reboot was dat weer opgelost en zag ik tele2 hydra in het startscherm.