Sinds een week ongeveer heb ik in mijn woonplaats geen of zeer slecht bereik. Heb hierover al telefonisch contact gehad met de klantenservice.
Zij konden het probleem niet oplossen en zouden het doorzetten naar de technische dienst, helaas geen reactie meer gehad.
Op mijn werk wel bereik maar ook niet zo als het eerder was, ben ongeveer een jaar of tien klant en werk al deze tijd op de zelfde locatie.
Ben al die jaren een tevreden klant geweest, maar dit vindt ik zeer vervelend.
Hopelijk kunt u mij helpen.
Beste antwoord door Ciana van Tele2
@ Mario Moonen:
Goed om te horen dat je tevreden bent over onze telefonische klantenservice. Als gebruikers van andere providers dezelfde problemen ervaren, is de kans inderdaad groot dat het aan de masten ligt. Het klopt dat Tele2 gebruik maakt van het netwerk van andere providers. Met de komst van 4G krijgen we eindelijk ons eigen netwerk en zijn we niet meer afhankelijk van andere providers.
Zou je jouw NAW, geboortedatum en klantnummer willen opsturen via een privébericht? Dit doe je door op mijn naam/avatar te klikken en daarna op de paarse knop met 'bericht'. Ik zou graag een kijkje achter de schermen willen nemen voor je!
@ Roeltje70 & @ Wim123:
Wat vervelend dat jullie ook technische problemen ervaren. Zouden jullie een eigen topic willen aanmaken waarin jullie dit toelichten?
Groetjes, Ciana
Bekijk origineel bericht
Goed om te horen dat je tevreden bent over onze telefonische klantenservice. Als gebruikers van andere providers dezelfde problemen ervaren, is de kans inderdaad groot dat het aan de masten ligt. Het klopt dat Tele2 gebruik maakt van het netwerk van andere providers. Met de komst van 4G krijgen we eindelijk ons eigen netwerk en zijn we niet meer afhankelijk van andere providers.
Zou je jouw NAW, geboortedatum en klantnummer willen opsturen via een privébericht? Dit doe je door op mijn naam/avatar te klikken en daarna op de paarse knop met 'bericht'. Ik zou graag een kijkje achter de schermen willen nemen voor je!
@ Roeltje70 & @ Wim123:
Wat vervelend dat jullie ook technische problemen ervaren. Zouden jullie een eigen topic willen aanmaken waarin jullie dit toelichten?
Groetjes, Ciana