beantwoord

Tele2 Geen netwerk.

• 20 oktober 2015
  • 22 reacties
  • 444 x bekeken

Hallo.

Sinds een week ongeveer heb ik in mijn woonplaats geen of zeer slecht bereik. Heb hierover al telefonisch contact gehad met de klantenservice.
Zij konden het probleem niet oplossen en zouden het doorzetten naar de technische dienst, helaas geen reactie meer gehad.

Op mijn werk wel bereik maar ook niet zo als het eerder was, ben ongeveer een jaar of tien klant en werk al deze tijd op de zelfde locatie.
Ben al die jaren een tevreden klant geweest, maar dit vindt ik zeer vervelend.

Hopelijk kunt u mij helpen.
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 24 oktober 2015, 11:18

@ Mario Moonen:

Goed om te horen dat je tevreden bent over onze telefonische klantenservice. Als gebruikers van andere providers dezelfde problemen ervaren, is de kans inderdaad groot dat het aan de masten ligt. Het klopt dat Tele2 gebruik maakt van het netwerk van andere providers. Met de komst van 4G krijgen we eindelijk ons eigen netwerk en zijn we niet meer afhankelijk van andere providers.

Zou je jouw NAW, geboortedatum en klantnummer willen opsturen via een privébericht? Dit doe je door op mijn naam/avatar te klikken en daarna op de paarse knop met 'bericht'. Ik zou graag een kijkje achter de schermen willen nemen voor je!

@ Roeltje70 & @ Wim123:

Wat vervelend dat jullie ook technische problemen ervaren. Zouden jullie een eigen topic willen aanmaken waarin jullie dit toelichten?

Groetjes, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

22 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hallo Mario Moonen,

Jammer dat je plotseling minder goed gebruik kan maken van jouw diensten. Kan je mij vertellen wanneer je contact hebt gehad met onze klantenservice? De kans bestaat dat de technische dienst nog bezig is met het verwerken van jouw aanvraag.

Zou je mij kunnen vertellen welke dekking (2G/3G/4G) wij bieden in jouw omgeving: https://www.tele2.nl/mobiel/bereik-netwerk/. Kan je daarvoor zowel binnen als buiten controleren?

Groetjes, Ciana
Ook ik wordt belachelijk behandeld,heb geen bereik in Epe,moet ik naar toe om te bewijzen dat er geen bereik is,( hoe dom is dit als ik niet weet of iemand mij belt) ik ben constant aan het bewijzen dat tele2 daar geen bereik heeft,moet ik steeds terug bellen omdat zij steeds vragen hebben,ik stop hiermee met 10 wachtende voor mij,als je wat te vragen hebt tele2 bel MIJ dan of stuur een mail.....
We houden contact....HAHAHA
Oh ja,ook aan de grens is beperkt bereik.....
Hallo.

Contact met de klantenservice was afgelopen zondag 18 oktober 2015 rond 18.30 uur, na 1 uur in de wacht was ik eindelijk aan de beurt.
Moet wel zeggen dat de persoon die ik aan de lijn had echt haar best deed om het probleem te verhelpen.
Dekking bij ons is zou sinds kort 4G zijn, zelf denk ik dat daarmee de problemen zijn begonnen.
Op de dekkingskaart wordt binnen en buiten 3G aangegeven.
Heb inmiddels ook een nieuwe simkaart besteld en gekregen, helaas geen succes.
Verder kan ik melden dat mijn probleem niet alleen bij mij is, verschillende personen welke ik gesproken heb over dit probleem geven aan ook problemen te hebben.
Dit zijn niet alleen tele 2 kanten maar ook T-Mobile klanten, en hier maakt tele 2 gebruik van het netwerk als ik goed ben geïnformeerd.

Ben dus zelf van mening dat de mast bij ons in het dorp niet naar behoren werk, mast is in het postcode gebied 6277, Slenaken.
Denk dus ook dat de technische dienst mij niet kan helpen maar het probleem moet zoeken bij de mast.

Gr. Mario.
Hallo,

Sinds enkele weken heb ik zeer slecht of geen bereik bij mij thuis.
Mijn postcode gebied is 7447.
Volgens de dekkingsgraad val ik binnen het gebied.
Heb ook nog een andere simkaart van een andere provider in dezelfde telefoon, hier heb ik uitstekend bereik mee.
Het ligt dus niet aan de telefoon.
Zie dat meerdere mensen sinds kort problemen hebben.
Wat kunnen jullie betekenen?

Gr. Wim
Lijkt mij een landelijk probleem te worden.......
Reputatie 2
Badge +2
@ Mario Moonen:

Goed om te horen dat je tevreden bent over onze telefonische klantenservice. Als gebruikers van andere providers dezelfde problemen ervaren, is de kans inderdaad groot dat het aan de masten ligt. Het klopt dat Tele2 gebruik maakt van het netwerk van andere providers. Met de komst van 4G krijgen we eindelijk ons eigen netwerk en zijn we niet meer afhankelijk van andere providers.

Zou je jouw NAW, geboortedatum en klantnummer willen opsturen via een privébericht? Dit doe je door op mijn naam/avatar te klikken en daarna op de paarse knop met 'bericht'. Ik zou graag een kijkje achter de schermen willen nemen voor je!

@ Roeltje70 & @ Wim123:

Wat vervelend dat jullie ook technische problemen ervaren. Zouden jullie een eigen topic willen aanmaken waarin jullie dit toelichten?

Groetjes, Ciana
Hallo Ciana

Ook als Tele2 het eigen netwerk eindelijk in gebruik zal gaan nemen is het voor 2 en 3G nog wel degelijk helemaal afhankelijk van andere providers.
Niet iedere klant wil of kan 4G gebruiken.
Reputatie 7
Badge +5
Dat het probleem dan aan de masten zou liggen is ook zoiets, waarom denk je dat elke provider een godsvermogen heeft neergelegd om zijn eigen frequenties te verwerven :?
@ Mario Moonen:

@ Roeltje70 & @ Wim123:

Groetjes, Ciana

Wat is NAW?
Reputatie 7
Badge +5
Naam
Adres
Adres

Bedankt.:)
@ Mario Moonen:

@ Roeltje70 & @ Wim123:

Groetjes, Ciana
@ Mario Moonen:

@ Roeltje70 & @ Wim123:

Groetjes, Ciana
Dat wil ik wel maar ik weet niet hoe,ik wacht nu al zo lang op jullie reactie,wat is dit slecht
Reputatie 7
Badge +4

Rechts bovenaan de pagina
Hallo.

5 dagen geleden mijn gegevens door gegeven via prive bericht.
Daarna geen reactie meer??
Nog altijd geen bereik, beetje balen.
Moet wel betalen, klopt ergens niet!!!

Mario
Reputatie 2
Badge +2
Hi Mario!

Ik heb jouw gegevens doorgezet voor een dekkingsonderzoek. Zodra ik erachter ben waar het mis gaat, hoor je dit van mij! Het spijt me dat je zo lang op een antwoord hebt moeten wachten. Ik ben je niet vergeten, hoor!

We houden contact.

Groetjes, Ciana
Hoi.

Volgens de dekking kaart van Tele 2 zou ik binnen en buiten 3G moeten hebben.
En dit was de laatste jaren ook altijd het geval.
Mijn mening is en blijft dat de aanpassingen naar 4G netwerk voor de problemen zorgt.

Gr. Mario
Ik wil graag even aanhaken in dit topic. Als ik met de trein tussen Gouda en Nieuwerkerk a/d IJssel ben, heb ik 0,0 bereik (dus ook geen 2g). Graag zie ik dat ik daar bereik heb, zodat ik in ieder geval kan bellen met mijn mobiel (iPhone 6, IOS 9.1)
Reputatie 2
Badge +2
Hi Mario!

Ik ben je onderzoek aan het monitoren. Ik zit jouw voorbeelden dateren uit oktober. Heb je misschien ook recentere voorbeelden? Ik zou deze ook graag willen opsturen, zeker nu je nog steeds dezelfde problemen ervaart.
Zou je mij 3 extra voorbeelden willen opsturen met daarbij de tijd/datum en wat er gebeurt? Ik doe mijn best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Op welk telefoonnummer ben je nu trouwens bereikbaar? Ik zou dit graag telefonisch met je willen bespreken, praat iets makkelijker.

Groetjes, Ciana
Heb gereageerd in een privé bericht.