Tele2 geen inzage in facturen

Sinds ik enkele maanden geleden een nieuw nummer heb aangevraagd, heb ik geen inzage meer in het verbruik en de facturen. Kan dit aangepast worden?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hi Marcelessie,

Kan je mij vertellen voor welke dienst jij een nieuw nummer hebt aangevraagd? Gaat het hier om jouw mobiele- of vaste diensten? Heb je al ingelogd in de MijnTele2 omgeving? Worden daar alleen de facturen weergeven van het oude nummer of helemaal niets? Laat het me weten, met meer informatie kan ik je beter helpen!

Groetjes, Ciana
Ciana,

Het gaat om een nieuw mobiel nummer. Ik heb zowel via de app als gewoon via MijnTele2 ingelogd. Er wordt helemaal niets weergegeven. Geen facturen en geen actuuel verbruik.

Groetjes, Marcel
Reputatie 2
Badge +2
Top dat je zo snel reageert!

Als ik het goed begrijp, is het wel mogelijk om in te loggen maar worden daarna geen gegevens getoond. Klopt dit? Log je in met jouw mobiele nummer of e-mailadres? Kan je verder prima gebruik maken van jouw diensten (bellen/sms'en/internetten)?

Ik zou graag met jou willen meekijken. Zou je jouw NAW en geboortedatum/klantnummer willen opsturen via een privéberichtje? Je stuurt een bericht door op mijn naam/avatar te klikken en vervolgens op de paarse knop met 'bericht'.
Reputatie 7
Badge +5
Jammer dat je het verplichte riedeltje erbij haalt dat iedereen kan/moet lezen dat de dienst(en) zelf verder wel werken.
"Kijk Wereld, alles doet het bij Tele2, klein dingetje oplossen that's it" 🆒
Reputatie 2
Badge +2
Hi Bombarie!

Kan je mij vertellen wat je daar jammer aan vind? Als de diensten niet werken, vereist deze case een andere aanpak dan wanneer de diensten wel werken. Het is niet zo zeer om aan te geven dat de klant gebruik kan maken van onze diensten, meer om een beter beeld van de situatie te krijgen.

Groetjes!
Reputatie 7
Badge +5
Lees even mee:
Marcelessie schreef:

Sinds ik enkele maanden geleden een nieuw nummer heb aangevraagd, heb ik geen inzage meer in het verbruik en de facturen.
Ik heb zowel via de app als gewoon via MijnTele2 ingelogd.

Welk beeld heb jij voor je dat de dienst(en) zelf niet werken en er wellicht een andere aanpak nodig zou zijn ?
Bij meer dan de helft van de klanten werkt de app niet en/of kan zijn/haar facturen niet inzien.
Een al 2 jaar durend onoplosbaar probleem, niets nieuws onder de zon 😉
Reputatie 2
Badge +2
Hey Marcelessie,

Bedankt voor het doorsturen van jouw gegevens. Het is voor mij ook niet mogelijk om in jouw account te komen. Daarom heb ik jouw case doorgezet naar onze IT-afdeling. Ik hoop in de loop van volgende week een terugkoppeling te krijgen aangezien de afdeling in het weekend helaas gesloten is.

Zover ik nu kan zien, zit je €13,25 buiten jouw bundel. Dit bedrag is gebaseerd op Turkije Internet 10 MB 24U (op 6 oktober 2015) en de extra internet bundel van 1000 MB (op 22 oktober 2015). Zodra ik een update heb, hoor je van mij! Het spijt me dat ik momenteel niet meer voor je kan betekenen.

Groetjes, Ciana
Hi Ciana,

Ik hoop dat ze het kunnen oplossen.
Ik hoor van je.

Groetjes, Marcelessie
Reputatie 2
Badge +2
Hi Marcelessie!

Even een tussentijdse update. Onze IT-Helpdesk is naar jouw case aan het kijken. Ik heb net nog een aantal voorbeelden meegestuurd en gevraagd of zij dit willen uitzoeken. Zodra ik meer weet, hoor je van mij!

Groetjes, Ciana
Hi Ciana,

Inmiddels heb ik weer inzage in het actueel verbruik. Gelijktijdig ben ik nu over naar 4G.
Dank voor je inzet!

Groetjes Marcelessie
Reputatie 2
Badge +2
Graag gedaan! Groetjes!