Beste antwoord door Ciana van Tele2
Hey Bart!
Wat jammer dat deze issue nog steeds loopt. 😞 Ik had graag telefonisch contact met je willen opnemen hierover, maar helaas heb je jouw beschikbaarheid niet aan mij doorgegeven. Geen probleem, ik zie dat mijn collega's nu werken aan jouw case. Ze hebben jou op 26 november een mail gestuurd waarin ze vragen om 3 voorbeelden aan te leveren. Heb je deze voorbeelden al opgestuurd? Ik kan helaas niet in hun e-mail inbox kijken.
Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je alsnog jouw abonnementskosten betaald terwijl je er op dit moment geen gebruik van kan maken. Zodra jouw issue is opgelost, kan je het vergoedingsformulier invullen en naar ons opsturen!
Groetjes, Ciana
Bekijk origineel bericht
Wat jammer dat deze issue nog steeds loopt. 😞 Ik had graag telefonisch contact met je willen opnemen hierover, maar helaas heb je jouw beschikbaarheid niet aan mij doorgegeven. Geen probleem, ik zie dat mijn collega's nu werken aan jouw case. Ze hebben jou op 26 november een mail gestuurd waarin ze vragen om 3 voorbeelden aan te leveren. Heb je deze voorbeelden al opgestuurd? Ik kan helaas niet in hun e-mail inbox kijken.
Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je alsnog jouw abonnementskosten betaald terwijl je er op dit moment geen gebruik van kan maken. Zodra jouw issue is opgelost, kan je het vergoedingsformulier invullen en naar ons opsturen!
Groetjes, Ciana