beantwoord

tele2 factuur betalen

  • 8 maart 2016
  • 8 reacties
  • 225 x bekeken

Hallo,

Al een paar maanden achter elkaar worden de automatische incasso's mislukt, terwijl ik toch elke maand genoeg saldo op mijn bankrekening heb staan. Vervolgens krijg ik de sms, met de link om te betalen, hier klik ik vervolgens op en dan staat er dat die al is betaald (ook elke maand zo). Er is dan geen geld afgeschreven en ik blijf smsjes ontvangen. Zowel als op de tele2 app en de website kan ik niet op "betalen" klikken omdat hij zegt dat die al is betaald (terwijl dit niet zo is), en ik wel meldingen krijg dat die nog niet is betaald.

Waarom mislukt de automatische incasso elke maand weer? Met genoeg saldo. En waarom kan ik niet makkelijk handmatig betalen en moet ik maar elke keer contact opnemen?
Als de automatische incasso het zou doen zou dit mij namelijk een hoop tijd en vooral ergernis besparen 🙂
icon

Beste antwoord door kirstenblansjaar 5 april 2016, 07:23

Beste Ben,

De automatische incasso is gelukt!
Heel erg bedankt voor de hulp :)

Groejes Kirsten
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi kirstenblansjaar.
Bedankt voor je bericht en ik begrijp je frustratie.
Wij doen alles om ervoor te zorgen dat jij niet hoeft na te denken over de betaling.

Voor de goede orde...
Gaat het hier om je mobiele abonnement, of heb je ook thuisdiensten van Tele2?
Ik zie dat je een 06-nummer en klantnummer hebt ingevuld bij registratie, maar ik wil toch zeker weten dat het hier om gaat.
Zodra ik het weet kan ik kijken in het systeem of er iets verkeerd staat.
Ik hoor het graag van je.
Groet,
Ben
Hoi,

Het gaat hierbij om een mobiele abonnement.
Bedankt voor je reactie :)

Groetjes,
Kirsten
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Kirsten,
Graag gedaan.
Ik zie dat onze financiële specialisten zijn bezig om het uit te zoeken voor je.
We hopen snel wat te horen.
Zodra er een oorzaak (en hopelijk oplossing) is gevonden, word je op de hoogte gesteld.
Laten we het samen in de gaten houden.
Vriendelijke groet,
Ben
Hallo Ben,

Dankje wel voor de moeite! Ik hoor het graag :)

Groetjes,

Kirsten
Reputatie 6
Badge +5
Geen probleem Kirsten 🙂
Ik hoop dat het snel opgepakt wordt.
Hou vooral het eerstvolgende incasso moment in de gaten.
Lukt het weer niet, trek dan meteen aan de bel en laat het mij weten.
Groet,
Ben
Ik zal het meteen laten weten :)
Groetjes Kirsten
Beste Ben,

De automatische incasso is gelukt!
Heel erg bedankt voor de hulp :)

Groejes Kirsten
Reputatie 6
Badge +5
Yes :D
Super goed!
Bedankt dat je het nog even hebt laten weten Kirsten.
Fijne dag nog.
Vriendelijke groet,
Ben